Kolego jest na tym forum sporo osób które kupiły słabsze motory i potem pakowali bajery z 750 szyby wnętrze doposażenie. Zastanów się czy nie lepiej kupić v12. Ludzi odstrasza spalanie ale za to wyposażenie masz topowe już w podstawowej wersji. Jeśli chodzi o przedlift i polift mało osób wspomina o kilku rzeczach. Alternator chłodzony cieczą w polifcie. Wyższa temperatura pracy silnika, inny termostat. Auto bardziej jest podatne na przegrzanie. No i korozja nadwozia, zdecydowana większość poliftowych wersji nie była tak odporna na korozję. Ja w swoim aucie mam jeden pęcherz z tyłu nad zderzakiem a cała reszta samochodu jest fabryczni jak nowa. Nie wiem jak niemcy to zrobili ale na 20 letnie auto to jest wyczyn. Większość pordzewiałych e38 są efektem dzwonów obtarć i grzebania januszów blacharki i lakiernictwa.
Szukanie odpowiedniego auta zajmie ci sporo czasu. Sprawdzaj dokładnie: Wisko, uszczelnienia pokrywy zaworowych w v-kach to standart że puszczają, Wycieki z magistrali wodnych, wspomaganie pod zbiorniczkiem lubi puszczać, jeśli będzie S-EDC podczas jazdy sprawdź czy czuć utwardzenie auta jesli je włączysz jakiekolwiek stuki na nierównościach mogą świadczyć o zużyciu a bardzo droga wymiana czy regeneracja. Zbiornik paliwa koroduje więc zobacz dokładnie czy nie kapie. Do zbicia ceny tak dla Ciebie ;) uszczelki tylnych chromów nad drzwiami rozsypują się, podszybie przednie jeśli nie było wymieniane raczej będzie w agonalnym stanie, spytaj sprzedawcę jeśli ci pozwoli wd40 spryskaj przewody zapłonowe jeśli będą iskry tańcować przewody do wymiany i to też spory wydatek. Bardzo łatwo jest zdjąć listwy chromowe na drzwiach powinne być montowane w otworach drzwi, jeśli się okaże że są klejone do drzwi a otworów nie ma lub blacha ma grubość 5mm w otworach masz do czynienia z pięknym rzeźbiarstwem szpachlówką. USIEKAJ ;) Powodzenia.