ona jest na pewno do grubszej roboty :)
na bank nierowno pracuje i trzeba zmienic troche uszczelek w silniku i caly aparat zaplonowy :)
to optymistyczny wariant, bo jak sie na dodatek przegrzewa to juz grubo :)
mozliwe ze i edc do roboty, wlasiciela najwyrazniej przeroslo
bo to wszystko koszt okolo 10-15 stu kola
to niby nic takiego, ale sie uzbiera, same uszczelki pod kolektor dolotowy + przewody 4 kola
a gdzie swiece (40zl sztuka bo nie oplaca siwe ladowac tanich i po 30stu tysiach wymieniac) gdzie kopolki, palce uszczelki pod deklami, odmy, pod kolektorem wydechowym
i jeszcze pewnie inne (pasek, termostat, pompa wody) + robota, olej
olej w skrzyni, filtr
i to przy zalozeniu ze tak naprawde silnik wymaga tylko kosmetyki :) haha
dodac do tego edc, moze skrzynie, troche pierdol
wiem bo wlasnie przerobilem temat 750, i to zdrowej z niskim przebiegiem :)
i na czesci juz wydalem grubo ponad 10tysi
jak ktos napisal do 750 bez 15stu w kieszeni na serwis startowy nie podchodz i to prawda :)
a takiej za 7-9 to nawet wiecej :)
no ale czasem warto kupic takie auto z potencjalem i wladowac te 15scie, siedzenia fajne sa w tej prezentowanej, wypas duzy :)
same siedzenia warte ze 3kola po drobnej kosmetyce. bo to sa sporty pompowane i do tego lamane, rarytas
750tki sa fajne, maja czarne obramowki na wysoki polysk wokol lusterek, na slupkach, fajne wstawki w srodku, zawias edc bardzo komfortowy
silniki tez sa malo awaryjne, ale wymagaja co jakis czas wymiany wlasnie tych uszczelek i calego aparatu zaplonowego :)
ale niestety podniesli ceny tych podstawowych czesci exploatacyjnych...
nawet przewodow juz nie mozna kupic zamiennikow prorzadnych (bosh, beru)
widzialem jakies polskie, ale ja bym tego nie zalozyl