-
Zaawansowany Użytkownik
W automacie ma być na P czy jak ? mechanik dzisiaj próbował odkręcić moje visko ale nie chciało puścić a nie chciał walić młotem, nie miał też czym złapać tych śrubek :( zostawiłem auto i mówił że dorobi klucz że by złapać kółko że by się śmigło nie kręciło .
Właśnie byłem ciekawy jak to visko się odkręca skoro się obkręca :(
Nie mam org bmw tych szczypiec .
Wiem też że visko musi stać pionowo przed założeniem i po założeniu musi powisieć zanim odpalimy furę . Teraz visko stoi i czeka sobie na klucz i wymianę.
W życiu bym nie wpadł na to że visko musi przed odpaleniem ileś czasu być w pionie !
Na zlocie się dowiedziałem dużo ciekawostek ;)
U mnie w sklepie podpytałem i faktycznie wiedzieli że musi stać i stały viska, nawet jest strzałka na kartoniku.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum