O Febi zapomnij. Jakość zeszła do półki z Chińskimi,zresztą tam też przenieśli produkcję
Ja polecam MEYLE HD. Naprawdę robią robotę a cena też jest akceptowalna.
O Febi zapomnij. Jakość zeszła do półki z Chińskimi,zresztą tam też przenieśli produkcję
Ja polecam MEYLE HD. Naprawdę robią robotę a cena też jest akceptowalna.
Co Ty....normalna guma. Osobiście rozcinałem :)
Ja po walce z tarczami ostatnie Zimmermann wytrzymały 1tys km .Z polecenia wymieniłem na Polską firmę Rotinger nawiercane i nacinane zapłaciłem 500 zł.Mam spokój z biciem zobaczymy na jak długo, ale zachowują się dużo lepiej i coś czuję że pochodzą duuużo dłużej.
http://rotinger.pl/
Ostatnio edytowane przez lukasz7 ; 29-09-2016 o 10:49
Dokładnie 1tys. sam w to nie wierzę ,ale tak jest .Rotinger sprawują się zajebiście przez pierwsze 300 km delikatnie a potem już ogień nic się nie powichrowało.
Opiniach o tarczach w necie jak mrówków. Każdą zjadą i każdą będą chwalić. Ważne jest, żeby przed skatowaniem odpowiednio je dotrzeć, także jak wykończyłeś tarcze w 1.000km, to chyba ciut za wcześnie mocno je skatowałeś. U mnie z 4.000km się docierały. Na początku dosyć słabo hamowały. Dopiero po jakiś 4.000km zaczęły to sprawnie robić.
Dużo też jest podróbek na rynku. Kolega z pracy też w Insignii zajechał Zimmermann Sport'y i mówi, że najgorsza tarcza na rynku. U mnie na razie dają radę.
Jeśli te Mikody są takie same, jak Brembo, to jak ja się dowiadywałem, to każdy odradzał. Jak widzicie, chyba trzeba wziąć ryzyko na klatę i kupić cokolwiek z nadzieją, że będzie OK.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 01-10-2016 o 15:02
Klocki mam ATE i były zmieniane na 20tys km przed tarczami. Tarcze zmieniałem sam minionej wiosny na Textar. Nie mam z nimi żadnych problemów, choć miałem ostatnio podejrzenie, jak się pojawiły nagle te silne bicia podczas hamowania. Tarcze zostały sprawdzone i były proste. Wymieniłem wahacze i bicia zniknęły. Pamiętajcie, że styl jazdy mocno wpływa na żywotność tarcz, a tym się mało kto chwali ;)
Pewnych okoliczności nie przewidzisz tarcze muszą być sprawne ,wyhamować 2 tony z 200km/h to nie lada wyzwanie dla słabych tarcz ,problem tkwi w stali użytej do produkcji nie jest ona leżakowana kilka lat i jest nisko nawęglana i kibel murowany.
Przednia tarcza w 745i ma o ponad 2cm większą średnicę od tej w 730d, a prędkości te same. Niemniej nadal zostanę przy swoim zdaniu. Ja jeżdżę i więcej jak 200km/h, ale tylko, gdy mam do tego warunki. Jak na autostradzie jest gęsto od innych aut, to nie ma najmniejszego sensu się rozpędzać do nie wiadomo jakich prędkości, bo ani nie będzie szybko, ani ekonomicznie. To jest mój sposób przewidywania pewnych zdarzeń ;)
Mikoda Polska też jest super,sprawdzona w innych bawarach ,ale niestety do E65 nie robią....a szkoda.