Strona 11 z 15 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 150

Wątek: Bije sterem jak szalona ...

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    O Febi zapomnij. Jakość zeszła do półki z Chińskimi,zresztą tam też przenieśli produkcję
    Ja polecam MEYLE HD. Naprawdę robią robotę a cena też jest akceptowalna.

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Co Ty....normalna guma. Osobiście rozcinałem :)

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki

    Post

    Ja po walce z tarczami ostatnie Zimmermann wytrzymały 1tys km .Z polecenia wymieniłem na Polską firmę Rotinger nawiercane i nacinane zapłaciłem 500 zł.Mam spokój z biciem zobaczymy na jak długo, ale zachowują się dużo lepiej i coś czuję że pochodzą duuużo dłużej.
    http://rotinger.pl/
    Ostatnio edytowane przez lukasz7 ; 29-09-2016 o 10:49

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    245
    BMW
    BMW e65 740d
    Skąd
    Międzychód/Międzyrzecz
    Cytat Zamieszczone przez lukasz7 Zobacz posta
    Ja po walce z tarczami ostatnie Zimmermann wytrzymały 1tys km .Z polecenia wymieniłem na Polską firmę Rotinger nawiercane i nacinane zapłaciłem 500 zł.Mam spokój z biciem zobaczymy na jak długo, ale zachowują się dużo lepiej i coś czuję że pochodzą duuużo dłużej.
    http://rotinger.pl/
    No chyba żartujesz!!! Zimmermany wytrzymały Ci JEDEN TYSIĄC KILOMETRÓW??? Nieźle, po necie krążą opinie, że Zimmermann to najlepszy zamiennik. Za 1,5tys km mam klocki i tarcze w przodzie do wymiany, to żeś mnie teraz o ból głowy przyprawił. O Rotinger nie słyszałem...

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Dokładnie 1tys. sam w to nie wierzę ,ale tak jest .Rotinger sprawują się zajebiście przez pierwsze 300 km delikatnie a potem już ogień nic się nie powichrowało.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Cytat Zamieszczone przez lukasz7 Zobacz posta
    Dokładnie 1tys. sam w to nie wierzę ,ale tak jest .Rotinger sprawują się zajebiście przez pierwsze 300 km delikatnie a potem już ogień nic się nie powichrowało.
    Opiniach o tarczach w necie jak mrówków. Każdą zjadą i każdą będą chwalić. Ważne jest, żeby przed skatowaniem odpowiednio je dotrzeć, także jak wykończyłeś tarcze w 1.000km, to chyba ciut za wcześnie mocno je skatowałeś. U mnie z 4.000km się docierały. Na początku dosyć słabo hamowały. Dopiero po jakiś 4.000km zaczęły to sprawnie robić.

    Dużo też jest podróbek na rynku. Kolega z pracy też w Insignii zajechał Zimmermann Sport'y i mówi, że najgorsza tarcza na rynku. U mnie na razie dają radę.

    Jeśli te Mikody są takie same, jak Brembo, to jak ja się dowiadywałem, to każdy odradzał. Jak widzicie, chyba trzeba wziąć ryzyko na klatę i kupić cokolwiek z nadzieją, że będzie OK.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 01-10-2016 o 15:02

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Klocki mam ATE i były zmieniane na 20tys km przed tarczami. Tarcze zmieniałem sam minionej wiosny na Textar. Nie mam z nimi żadnych problemów, choć miałem ostatnio podejrzenie, jak się pojawiły nagle te silne bicia podczas hamowania. Tarcze zostały sprawdzone i były proste. Wymieniłem wahacze i bicia zniknęły. Pamiętajcie, że styl jazdy mocno wpływa na żywotność tarcz, a tym się mało kto chwali ;)

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Pewnych okoliczności nie przewidzisz tarcze muszą być sprawne ,wyhamować 2 tony z 200km/h to nie lada wyzwanie dla słabych tarcz ,problem tkwi w stali użytej do produkcji nie jest ona leżakowana kilka lat i jest nisko nawęglana i kibel murowany.

  9. #9
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Przednia tarcza w 745i ma o ponad 2cm większą średnicę od tej w 730d, a prędkości te same. Niemniej nadal zostanę przy swoim zdaniu. Ja jeżdżę i więcej jak 200km/h, ale tylko, gdy mam do tego warunki. Jak na autostradzie jest gęsto od innych aut, to nie ma najmniejszego sensu się rozpędzać do nie wiadomo jakich prędkości, bo ani nie będzie szybko, ani ekonomicznie. To jest mój sposób przewidywania pewnych zdarzeń ;)

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Mikoda Polska też jest super,sprawdzona w innych bawarach ,ale niestety do E65 nie robią....a szkoda.

Podobne wątki

  1. Bije przy hamowaniu - nie tarcze
    Przez bloodyopel w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 21:40
  2. Pomocy bije koło /a czyzby koniec klocków??
    Przez mik231 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 20-01-2011, 18:58
  3. Bije kierownica!?
    Przez Livre w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 27-03-2010, 14:44
  4. E32 Której cały czas serduszko bije.
    Przez BUMMER w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-05-2009, 22:26
  5. [ elektryka] xenon bije w górę
    Przez adam.waszczyszyn w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-03-2009, 21:24

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •