Pokaż wyniki od 1 do 10 z 113

Wątek: e65 - co wybrać 730d + chip vs 745i

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Zbichu Zobacz posta
    Niemożliwym jest nawet się zbliżyć do 280KM w E38 730d nawet gdyby wtryski były ze Scanii.
    Pierdoły opowiadasz. Co jest niemożliwe? Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Dzisiaj wszystko jest możliwe co nie znaczy, że dobre. Co do tematu, też brałbym diesla i robił moda. Znajomy miał takie auto zrobione na 285 KM i latał aż miło ;)

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    32
    BMW
    BMW E60 535D BMW Z4 2,5i
    Skąd
    Wlkp.
    Jeśli chodzi o diesle, ciekawe dlaczego nie montowali do E65 M57 bi-turbo. Mogło by by.c bardzo ciekawie bez roboty. Popatrzcie sobie :

    https://www.youtube.com/watch?v=JAT7fy9doKU

  3. #3
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,415
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Cytat Zamieszczone przez senio Zobacz posta
    Jeśli chodzi o diesle, ciekawe dlaczego nie montowali do E65 M57 bi-turbo.
    Bo mieli w ofercie V8 740d/745d
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    32
    BMW
    BMW E60 535D BMW Z4 2,5i
    Skąd
    Wlkp.
    Cytat Zamieszczone przez tequila1909 Zobacz posta
    Bo mieli w ofercie V8 740d/745d
    To wiem. Tylko bardzo zbliżone parametry do V8 740d miał M57 R6 bi-turbo, a jednak go nie montowali z jakiegoś powodu. I właśnie ten powód jest ciekawy. W kolejnej generacji N57 (pomijam jego konstrukcję :)) już go zamontowali jako bi-turbo i tri-turbo choć w ofercie dalej są dwa V8.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Zbichu
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    566
    BMW
    Tymczasowo Audi
    Skąd
    Estoril
    Cytat Zamieszczone przez Słowik Zobacz posta
    Pierdoły opowiadasz. Co jest niemożliwe? Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Dzisiaj wszystko jest możliwe co nie znaczy, że dobre. Co do tematu, też brałbym diesla i robił moda. Znajomy miał takie auto zrobione na 285 KM i latał aż miło ;)
    Myślę, że ty nie wiesz o czym piszesz. Nie wiem czy przeczytałeś temat, ale wygląda na to, że nie i drzesz japę. Popisz się wiedzą i udowodnij jakim cudem E38 730d z wymienionymi wtryskami na te od E60 535d może osiągnąć taką moc. Czy wiesz chociaż jaka dawka paliwa w tym aucie jest potrzebna by osiągnąć taką moc? Sądzę, że nie masz o tym zielonego pojęcia, a zabierasz głos, bo jak twierdzisz znajomy miał takie auto zrobione na 285KM. Takie, czyli z modyfikacją w postaci programu i wymienionych tylko wtrysków? Niemożliwe. Jak dowiesz się ile trzeba paliwa na tę moc, to następnie poproś kogoś by ci obliczył ile trzeba zapewnić powietrza do tego paliwa i jakie urządzenie może je dostarczyć w takiej ilości, bo na pewno nie jest to GT2556V.

Podobne wątki

  1. [silnik] Chip tuning 3,0d e65 231 km
    Przez szatann w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 05-04-2015, 00:53
  2. [pozostale] Rozmowa o 745i a 730d
    Przez szatann w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 13:18
  3. [silnik] Chip tuning do 730d 184km warto??
    Przez Jozymek23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 07:06
  4. Co wybrać? e65 740d albo 745i/li
    Przez kolonkos w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 07-01-2011, 09:59
  5. CHIP TUNING 730D
    Przez Przybysz w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-08-2009, 09:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •