Strona 6 z 12 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 113

Wątek: e65 - co wybrać 730d + chip vs 745i

  1. #51
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,526
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Cytat Zamieszczone przez lysy106 Zobacz posta
    A ma Pytanie ilu z was kolegów benzyniakow jeździ na LPG?? To takie pytanie bo się nie podoba zapach diesla?? KUZWA PANOWIE! Znając życie co drugi tankuje się LPG więc mowa o zapachu i klekocie -to chyba posiadacze starych VW i innych mogą tak mówić -bez jak.
    Ktoś będzie w Lubelskim zapraszam pokaże jak diesel śmierdzi i klekocze
    Ja jednak wole smród gazu (mam wyciete katy) niż sadzy z diesla jak z ikarusa

  2. #52
    Początkujący Użytkownik Awatar olo120672
    Dołączył
    Oct 2015
    Posty
    92
    BMW
    już bez niestety
    Skąd
    Rybnik
    Darek, diesle są fabrycznie wypuszczane, a gaz dokładany i w większości przypadków same problemy z nim są. A podjeżdżać po gaz siódemką, to według mnie porażka (żeby nie użyć gorszego słowa).

    Nie lubię diesli, ale takiego bym sobie kupił :)

    http://motoryzacja.interia.pl/samoch...mw,nId,2203378
    Fiat 126p, Fiat 126p Elegant, Mazda 323F, VW Golf I, Opel Rekord 2,0 A, Fiat Ritmo, Nissan Silvia S12, Opel Senator 3,0i, BMW E32 735i, Nissan Maxima QX, Honda Prelude III, BMW E32 730i, Honda Accord TypeR, VW Polo, Mitsubishi Colt GLXI, Citroen Xsara Coupe VTS, Chevrolet Lacetti, BMW E38 740i.

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    tez nigdy nie akceptuje gazu w bmw 7, lub innych podobnych flagowych limuzynach
    to glupota, wiecej problemow, serwis takich aut i tak kosztuje wiecej niz oszczednosci na benzynie
    zeby sie nimi przejmowac

    jak mam gaz zalozyc to nie zastanawiam sie tylko diesla biore nawet w 7 :)

    gaz to do opla i to astry :)
    a nie do bmw 7
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 17-05-2016 o 21:59

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Zbichu Zobacz posta
    Niemożliwym jest nawet się zbliżyć do 280KM w E38 730d nawet gdyby wtryski były ze Scanii.
    Pierdoły opowiadasz. Co jest niemożliwe? Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Dzisiaj wszystko jest możliwe co nie znaczy, że dobre. Co do tematu, też brałbym diesla i robił moda. Znajomy miał takie auto zrobione na 285 KM i latał aż miło ;)

  5. #55
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    32
    BMW
    BMW E60 535D BMW Z4 2,5i
    Skąd
    Wlkp.
    Jeśli chodzi o diesle, ciekawe dlaczego nie montowali do E65 M57 bi-turbo. Mogło by by.c bardzo ciekawie bez roboty. Popatrzcie sobie :

    https://www.youtube.com/watch?v=JAT7fy9doKU

  6. #56
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Zbichu
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    566
    BMW
    Tymczasowo Audi
    Skąd
    Estoril
    Cytat Zamieszczone przez Słowik Zobacz posta
    Pierdoły opowiadasz. Co jest niemożliwe? Chyba nie bardzo wiesz o czym piszesz. Dzisiaj wszystko jest możliwe co nie znaczy, że dobre. Co do tematu, też brałbym diesla i robił moda. Znajomy miał takie auto zrobione na 285 KM i latał aż miło ;)
    Myślę, że ty nie wiesz o czym piszesz. Nie wiem czy przeczytałeś temat, ale wygląda na to, że nie i drzesz japę. Popisz się wiedzą i udowodnij jakim cudem E38 730d z wymienionymi wtryskami na te od E60 535d może osiągnąć taką moc. Czy wiesz chociaż jaka dawka paliwa w tym aucie jest potrzebna by osiągnąć taką moc? Sądzę, że nie masz o tym zielonego pojęcia, a zabierasz głos, bo jak twierdzisz znajomy miał takie auto zrobione na 285KM. Takie, czyli z modyfikacją w postaci programu i wymienionych tylko wtrysków? Niemożliwe. Jak dowiesz się ile trzeba paliwa na tę moc, to następnie poproś kogoś by ci obliczył ile trzeba zapewnić powietrza do tego paliwa i jakie urządzenie może je dostarczyć w takiej ilości, bo na pewno nie jest to GT2556V.

  7. #57
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    17
    BMW
    E28 525i,E34 525i,E34 520i,E36 318i,E38 740,E39 525tds teraz E39 530d
    Skąd
    Warszawa

    Post

    To moze ja sie wtrąca w dyskusję znajomy miał e39 kombi 530d 194KM zrobił czip tunig i osiągnął ok. 250KM spalanie przy ekonomicznej jeździe ok 15L ale jak zaczynał wciskać pedały w podłogę to wychodziło do 23 L wszystko bylo pieknie przez 3 miesiące do momentu kiedy tłoki zaczęły puchnac i skończył sie czip tuning. Dla mnie tragedia bo silnik byl kaput i kasa poszla w błoto. Seria 7 to limuzyna a nie GTR

  8. #58
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Cytat Zamieszczone przez Kondzio Zobacz posta
    To moze ja sie wtrąca w dyskusję znajomy miał e39 kombi 530d 194KM zrobił czip tunig i osiągnął ok. 250KM spalanie przy ekonomicznej jeździe ok 15L ale jak zaczynał wciskać pedały w podłogę to wychodziło do 23 L wszystko bylo pieknie przez 3 miesiące do momentu kiedy tłoki zaczęły puchnac i skończył sie czip tuning. Dla mnie tragedia bo silnik byl kaput i kasa poszla w błoto. Seria 7 to limuzyna a nie GTR
    Ale polak zawsze wie lepiej,niż fabryka.A co tam,kupić tanio 730d i cipe zapodać.A potem widać kupe dymku.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  9. #59
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    32
    BMW
    BMW E60 535D BMW Z4 2,5i
    Skąd
    Wlkp.
    Cytat Zamieszczone przez Kondzio Zobacz posta
    To moze ja sie wtrąca w dyskusję znajomy miał e39 kombi 530d 194KM zrobił czip tunig i osiągnął ok. 250KM spalanie przy ekonomicznej jeździe ok 15L ale jak zaczynał wciskać pedały w podłogę to wychodziło do 23 L wszystko bylo pieknie przez 3 miesiące do momentu kiedy tłoki zaczęły puchnac i skończył sie czip tuning. Dla mnie tragedia bo silnik byl kaput i kasa poszla w błoto. Seria 7 to limuzyna a nie GTR
    Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jaki majster taki chiptuning. Z powodzeniem 20-25% można dołożyć tym silnikom z bdb. efektem, na seryjnych podzespołach i jest bardzo przyzwoicie. Jednak to się robi ze wstępną diagnostyką czy się silnik do chiptuningu nadaje, hamownią przed i po zabiegu, a ten co to robi musi mieć poukładane pod sufitem w tej dziedzinie. Żeby działać na oryginalnym sofcie zgranym z danego auta potrzeba wiedzy. Gotowca z chomika czy allegro zakupionego z chińskim galletto może wgrać każdy średnio rozgarnięty "kowalski", tylko efekty są tego opłakane jak w w/w przykładzie.

  10. #60
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,411
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Cytat Zamieszczone przez senio Zobacz posta
    Jeśli chodzi o diesle, ciekawe dlaczego nie montowali do E65 M57 bi-turbo.
    Bo mieli w ofercie V8 740d/745d
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

Podobne wątki

  1. [silnik] Chip tuning 3,0d e65 231 km
    Przez szatann w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 05-04-2015, 00:53
  2. [pozostale] Rozmowa o 745i a 730d
    Przez szatann w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 13:18
  3. [silnik] Chip tuning do 730d 184km warto??
    Przez Jozymek23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 07:06
  4. Co wybrać? e65 740d albo 745i/li
    Przez kolonkos w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 07-01-2011, 09:59
  5. CHIP TUNING 730D
    Przez Przybysz w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-08-2009, 09:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •