zaraaa, gdziee :)
dobra, zle przeczytalem wykres
rzeczywiscie :)
wykres mocy jest praktycznie taki sam dla m62 i n62 do 4 tysiecy obrotow
ale jednak moment ciut wyzszy dla n62
zaraaa, gdziee :)
dobra, zle przeczytalem wykres
rzeczywiscie :)
wykres mocy jest praktycznie taki sam dla m62 i n62 do 4 tysiecy obrotow
ale jednak moment ciut wyzszy dla n62
Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 17-05-2016 o 12:18
Bo moc to iloczyn momentu i prędkości obrotowej. Fazy wzrostu momentu w N62 i M62 są zbliżone, gdzie N62 ma go nieco więcej, stąd dla tego fragmentu moc rośnie podobnie dla obu silników. Jednak M62 dużo szybciej i gwałtowniej traci moment od N62, stąd w drugiej części wykresów N62 jest już dużo mocniejszy od M62.
I dzielimy przez stałą: 9549.3 ;)
>> TUTAJ << jest to ładnie wytłumaczone.
Dobra, "szkoda strzępić ryja" :P Ja wolę 730d.
Tak, ulepem jeździłem, wiadomo :D tylko u Was takie perełki, hehe
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
A wol sobie klekot i smród diesla tylko nie pisz głupot o 745 bez dołu:-)
Mi się też fajnie dieslem jeździ ijeździło, wiadomo najlepiej V8 ale R6 też dobre.
A ma Pytanie ilu z was kolegów benzyniakow jeździ na LPG?? To takie pytanie bo się nie podoba zapach diesla?? KUZWA PANOWIE! Znając życie co drugi tankuje się LPG więc mowa o zapachu i klekocie -to chyba posiadacze starych VW i innych mogą tak mówić -bez jak.
Ktoś będzie w Lubelskim zapraszam pokaże jak diesel śmierdzi i klekocze
benzyna tez smierdzi
szczegolnie jak katy wyciete albo uszczelniacze zaworowe do roboty :)