Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 113

Wątek: e65 - co wybrać 730d + chip vs 745i

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Dobre,że 745i nie ma doła...HA HA HA A ponton 3,2 jedzie.....ZARAZ SIE ZESRAM z takiej teorii.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    kolega ktory mowi o slabym dole ma calkowita racje

    popatrzcie sobie na wykresy mocy i momentu dla tych silnikow...

    n62 nie dosc ze sie psuja na potege to trzeba je na maxa krecic zeby uzyskac deklarowana moc

    a co ciekawe, stary m62 mial lepszy dol, wieksza moc i moment przy takich samych obrotach jakj n62
    wiec duzo lepiej odpycha e38, wniosek?? oczywisty... do limuzyny duzo lepszy silnik to m62 niz n62...

    nie ma co dyskutowac, fakty sa jasne

    mozecie zobaczyc na tym 1 wykresie n62 i m62

    czerwony to n62, niebieski m62...



    i dla porownania stary dobry m73 ponizej :)

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	n62m62.jpg
Wyświetleń:	77
Rozmiar:	46.0 KB
ID:	8617

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	m73.jpg
Wyświetleń:	37
Rozmiar:	55.8 KB
ID:	8618


    do komfortowej jazdy limuzyna musi miec mocny dol
    to nie honda czy jakas trojka,
    m62 radzil sobie lepiej w e38, niestety, to przykra prawda dla posiadaczy 4.4 w e65



    wiec chyba lepiej klekota wybrac w e65 bo sprawniej bedzie toto odpychalo w normalnej jezdzie niz bezyna :)
    ale jakbym mial wybrac klekota w e65 to w ogole zrezygnowal bym z tego auta :)
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 16-05-2016 o 23:36

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Dobre,że 745i nie ma doła...HA HA HA A ponton 3,2 jedzie.....ZARAZ SIE ZESRAM z takiej teorii.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    Piotruś ,doła to ja dostaję jak czytam te filozofie. :) :):)
    @Franco750 pokaż jeszcze z silnika m54b30 i z phaetona 3.2
    Ostatnio edytowane przez miro ; 16-05-2016 o 23:00

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Widze że w tej teorii to nawet w E38 silniki lepiej jadą....Dramat.A klekot to bezawaryjna bajka co sie lepiej odpycha od 745i.DRAMAT kolego.Chyba kupie sobie e38 730d.....i cofne sie ze 25 lat w motoryzacji

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    ale jaki dramat, skoro masz jasno na bialym, ze m62 ma wiecej mocy i wiekszy moment do 4 tysiecy obrotow w porownaniu do n62?
    to z czym tu dyskutowac?

    przeciez limuzyny nie piluje sie w normalnej jezdzie do 5-7 tysiecy

    dramat to jest w n62, bo sam dopiero zobaczylem na wykresach jakie to slabe od dolu w porownaniu do m62
    przy 1000 obrotach roznica w mocy dwukrotna! na korzysc m62


    udalo sie znalezc m54 :)
    i to nawet z porownaniem do 2.8

    jeszcze tylko diesli brakuje, moze ktos znajdzie bo mi sie juz nie chce :)



    i to sa oficjalne wykresy, nie z jakiejs tam hamowni, tylko z katalogow bmw

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	m54.jpg
Wyświetleń:	38
Rozmiar:	45.0 KB
ID:	8619
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 16-05-2016 o 23:54

  6. #36
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    warto by było jeszcze podać stosunek mocy do wagi dla e38 I e65

    W N73 różnica do M73 jest porażająca, ale tutaj dodali jeszcze pare innych gadżetów, więc nie ma co bezpośrednio porównywać:

    http://mwsmotorsports.com/personal/760Li/BMW_N73.pdf
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 17-05-2016 o 07:40
    pozdrawiam Bartek

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    wy macie coś z głowami nie tak? Nie napisałem że 3.0d zamiata przy 4.4 i w ogóle ogień, tylko że ja wolałbym kupić diesla, zrobić mapę i jeździć.
    Owszem, miałem 3.2 w Fejtonie i nigdy nie ukrywałem, że do wyścigów to to auto się nie nadaje. Nie jedzie i tyle.
    Natomiast dalej twierdzę że n62b44 nie ma dołu. Przejedź się któryś np E500 W211 (niech będzie 306KM) - zobaczycie co to jest dół w wolnossacej benzynie. Od 2k obrotów wciaga w fotel.

    Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  8. #38
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta

    nie ma co dyskutowac, fakty sa jasne

    mozecie zobaczyc na tym 1 wykresie n62 i m62

    czerwony to n62, niebieski m62...

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	n62m62.jpg
Wyświetleń:	77
Rozmiar:	46.0 KB
ID:	8617
    Nie ma to jak nie umieć czytać wykresów ;)

    Czerwony to MOC. Niebieski to MOMENT. Ciągła linia to N62. Przerywana linia to M62.

    Tutaj macie odpowiednio wykresy dla:

    >> E65 730d <<
    >> E65 745i <<
    >> E38 740i <<

    Edit:

    @Pawliko: I dokładnie tak mam. Od 2 tys obrotów nie dociskając gazu czuję, że zaczynam być wgniatany w fotel.

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    745 E65 jedzie o wiele lepiej od e38 740 nawet po lifcie z vanosami zwłaszcza górą bo dołem jada podobnie ale na pewno N62 nie jedzie dołem gorzej chyba, że ma usterkę

    do tego e65 ma lepszą szybszą skrzynię automatyczną od e38 z , normalnymi 5 biegami a nie 3 biegi fajne a potem do dupy jak w e38

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Nie ma to jak nie umieć czytać wykresów ;)

    Czerwony to MOC. Niebieski to MOMENT. Ciągła linia to N62. Przerywana linia to M62.

    Tutaj macie odpowiednio wykresy dla:

    >> E65 730d <<
    >> E65 745i <<
    >> E38 740i <<

    Edit:

    @Pawliko: I dokładnie tak mam. Od 2 tys obrotów nie dociskając gazu czuję, że zaczynam być wgniatany w fotel.
    Hahaha @DAMNED1 rozwaliłeś @Franco750 całą jego teorię. Chyba śpiący już był jak wykres czytał :):):)
    Miałem 745 z N62 i też uważam ,że ładnie od dołu gniecie. Najlepsze jest to ,że najwięcej do powiedzenia mają Ci co tego silnika nigdy nie mieli.:)
    Pawliko musiał taką jechać tak jak @Dealer25 napisał: W trybie awaryjnym :)
    Patrząc na wykresy to motor M62 bardziej bym porównał do M54 a nie N62 :)
    Ostatnio edytowane przez miro ; 17-05-2016 o 12:01

Podobne wątki

  1. [silnik] Chip tuning 3,0d e65 231 km
    Przez szatann w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 05-04-2015, 00:53
  2. [pozostale] Rozmowa o 745i a 730d
    Przez szatann w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 13:18
  3. [silnik] Chip tuning do 730d 184km warto??
    Przez Jozymek23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 07:06
  4. Co wybrać? e65 740d albo 745i/li
    Przez kolonkos w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 192
    Ostatni post / autor: 07-01-2011, 09:59
  5. CHIP TUNING 730D
    Przez Przybysz w dziale TUNING
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-08-2009, 09:58

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •