Dobre,że 745i nie ma doła...HA HA HA A ponton 3,2 jedzie.....ZARAZ SIE ZESRAM z takiej teorii.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Dobre,że 745i nie ma doła...HA HA HA A ponton 3,2 jedzie.....ZARAZ SIE ZESRAM z takiej teorii.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
kolega ktory mowi o slabym dole ma calkowita racje
popatrzcie sobie na wykresy mocy i momentu dla tych silnikow...
n62 nie dosc ze sie psuja na potege to trzeba je na maxa krecic zeby uzyskac deklarowana moc
a co ciekawe, stary m62 mial lepszy dol, wieksza moc i moment przy takich samych obrotach jakj n62
wiec duzo lepiej odpycha e38, wniosek?? oczywisty... do limuzyny duzo lepszy silnik to m62 niz n62...
nie ma co dyskutowac, fakty sa jasne
mozecie zobaczyc na tym 1 wykresie n62 i m62
czerwony to n62, niebieski m62...
i dla porownania stary dobry m73 ponizej :)
do komfortowej jazdy limuzyna musi miec mocny dol
to nie honda czy jakas trojka,
m62 radzil sobie lepiej w e38, niestety, to przykra prawda dla posiadaczy 4.4 w e65
wiec chyba lepiej klekota wybrac w e65 bo sprawniej bedzie toto odpychalo w normalnej jezdzie niz bezyna :)
ale jakbym mial wybrac klekota w e65 to w ogole zrezygnowal bym z tego auta :)
Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 16-05-2016 o 23:36
Widze że w tej teorii to nawet w E38 silniki lepiej jadą....Dramat.A klekot to bezawaryjna bajka co sie lepiej odpycha od 745i.DRAMAT kolego.Chyba kupie sobie e38 730d.....i cofne sie ze 25 lat w motoryzacji
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
ale jaki dramat, skoro masz jasno na bialym, ze m62 ma wiecej mocy i wiekszy moment do 4 tysiecy obrotow w porownaniu do n62?
to z czym tu dyskutowac?
przeciez limuzyny nie piluje sie w normalnej jezdzie do 5-7 tysiecy
dramat to jest w n62, bo sam dopiero zobaczylem na wykresach jakie to slabe od dolu w porownaniu do m62
przy 1000 obrotach roznica w mocy dwukrotna! na korzysc m62
udalo sie znalezc m54 :)
i to nawet z porownaniem do 2.8
jeszcze tylko diesli brakuje, moze ktos znajdzie bo mi sie juz nie chce :)
i to sa oficjalne wykresy, nie z jakiejs tam hamowni, tylko z katalogow bmw
![]()
Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 16-05-2016 o 23:54
warto by było jeszcze podać stosunek mocy do wagi dla e38 I e65
W N73 różnica do M73 jest porażająca, ale tutaj dodali jeszcze pare innych gadżetów, więc nie ma co bezpośrednio porównywać:
http://mwsmotorsports.com/personal/760Li/BMW_N73.pdf
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 17-05-2016 o 07:40
pozdrawiam Bartek
wy macie coś z głowami nie tak? Nie napisałem że 3.0d zamiata przy 4.4 i w ogóle ogień, tylko że ja wolałbym kupić diesla, zrobić mapę i jeździć.
Owszem, miałem 3.2 w Fejtonie i nigdy nie ukrywałem, że do wyścigów to to auto się nie nadaje. Nie jedzie i tyle.
Natomiast dalej twierdzę że n62b44 nie ma dołu. Przejedź się któryś np E500 W211 (niech będzie 306KM) - zobaczycie co to jest dół w wolnossacej benzynie. Od 2k obrotów wciaga w fotel.
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Nie ma to jak nie umieć czytać wykresów ;)
Czerwony to MOC. Niebieski to MOMENT. Ciągła linia to N62. Przerywana linia to M62.
Tutaj macie odpowiednio wykresy dla:
>> E65 730d <<
>> E65 745i <<
>> E38 740i <<
Edit:
@Pawliko: I dokładnie tak mam. Od 2 tys obrotów nie dociskając gazu czuję, że zaczynam być wgniatany w fotel.
745 E65 jedzie o wiele lepiej od e38 740 nawet po lifcie z vanosami zwłaszcza górą bo dołem jada podobnie ale na pewno N62 nie jedzie dołem gorzej chyba, że ma usterkę
do tego e65 ma lepszą szybszą skrzynię automatyczną od e38 z , normalnymi 5 biegami a nie 3 biegi fajne a potem do dupy jak w e38
Hahaha @DAMNED1 rozwaliłeś @Franco750 całą jego teorię. Chyba śpiący już był jak wykres czytał :):):)
Miałem 745 z N62 i też uważam ,że ładnie od dołu gniecie. Najlepsze jest to ,że najwięcej do powiedzenia mają Ci co tego silnika nigdy nie mieli.:)
Pawliko musiał taką jechać tak jak @Dealer25 napisał: W trybie awaryjnym :)
Patrząc na wykresy to motor M62 bardziej bym porównał do M54 a nie N62 :)
Ostatnio edytowane przez miro ; 17-05-2016 o 12:01