Cytat Zamieszczone przez Zbichu Zobacz posta
Stare i dobre biturbo zastosowane w M57N top również niweluje efekt tzw. turbo lag. Żadne M57N z jedną turbiną choćby zrobione mocniej od biturbo nie będzie szybsze. Coraz to nowsze turbiny niwelują ten problem.
W N57N bitrubo? Mówisz o dwustopniowej turbosprężarce w modelach 535d, albo 740d? Jeździłem tym niedawno w wersji 313KM. Moc to ma faktycznie nieco większą (choć nie ma efektu "wow!"), ale zachowanie auta nie odbiega od mojego 730d - wciskasz gaz i jest lekkie opóźnienie. Podobnie jest z trzystpniowym turbo w X5 M50d (znacznie więcej się spodziewałem po chyba 387KM). W M3 V8 e90 były warażenia... Za to 8-tronic - super skrzynia; znacznie przyjemniej zestopniowana i łagodniejsza.
Na opóźnienie nie ma bata - fizyki nie oszukasz w prosty sposób.

Cytat Zamieszczone przez Zbichu Zobacz posta
Jeśli chodzi o dymienie przy raptownym wciśnięciu gazu to zapytam czy Twoje auto dymi? Nie wydaje mi się :)
Mam DPF. Nie dymi.
Choć jechałem za kolegą, co ma Mondeo TDCi 2012r. i raz jak dał w palnik, to mu puścił czarną chmurę - zastanawiająca sprawa.