Niedawno miro mnie prosił o krótką instrukcję, więc wrzucam.
Kalibrancję kąta kierownicy powinno się przeprowadzać po wszelkich robotach związanych ze zbieżnością pojazdu.
1. Odpalamy ISTĘ i robimy standardową identyfikację pojazdu ze sprawdzeniem błędów.
2. Następnie zakładka Activities -> Service Function i klikamy na Chassis and suspension:
2. Klikamy Stearing angle sensor:
3. Klikamy na Steering angle sensor adjustment:
4. Wybieramy Steering angle adjustment i jeśli nie przejdzie okno do następnego kroku automatycznie, to klikamy Display:
5. W następnym oknie klikamy Next:
6. Następnie zaznaczamy pozycję 1 i klikamy Next (jeśli nie odsłoni się Next, to przesuńcie suwak na dół - wtedy się odsłoni; to zależy od wersji ISTY):
7. Postępujemy zgodnie z krokami, jakie nam wyskakują, czyli kierownica idealnie na wprost i później tylko klikamy Next i czekamy aż się proces się zakończy.
Ogólnie prosta procedura, z którą każdy sobie bez problemu poradzi.
Powodzenia ;)