Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: 5hp30 750, nietypowy problem

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    nie chodzilo mi ze ten zestaw naprawczy w czyms pomoze
    chodzilo mi raczej czy jest sens zamowienia go poza glowna naprawa, bo auto jest juz w serwisie i lada dzien beda zdejmowac skrzynie

    i zastanawiam sie co zrobic, czy poszukac nowego sprzegla, czy ma to sens czy moze zaraz nie posypia sie inne rzeczy

    czy moze zamowic uzywana z pewnego zrodla
    moge kupic 5hp30 z 750 99 rok, czyli dokladnie to co ja mam z auta 135tys km za 1000 euro
    z niemiec z przesylka


    czyli wnioskujesz ze po prostu sprzeglo hydrokinetyczne bedzie do wymiany?
    to teoretycznie chyba nie tragedia, bo zdaje sie sprzeglo choc regnerowane okolo 1000zl + robota wymiany
    tylko czy nie zwala sie potem inne rzeczy...
    czy to brzeczenie nie nadwyrezylo innych elementow

    skrzyznia 200tys przebieg

    i co ciekawe, na poczatku nic nie brzeczalo, po okolo 1000km uslyszalem ten dzwiek przy ostrej przygazowce, potem nawet przy okolo 2 tys obrotow, na rozgrzanym niknie choc jest na wysokich obrotach nadal



    olej to mialem zmieniany juz pare razy, bo mam faktury, raz na naprawe, potem na wymiane
    i pare faktur na kasowanie adaptacji w skrzyni
    widac ze gosc mial juz z nia problemy

    moze 2tys euro styknie w de na wymaine sprzegla na regenerowane, tyle ze ktos zle to zregenerowal dlatego teraz takie objawy

    a mialem przeczucie ze jak ktos juz raz zagladal do skrzyni to beda problemy
    i mialem racje
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 08-05-2016 o 21:25

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    358
    BMW
    ex e38 750 [m73n] 2000r.
    Skąd
    Hessen/DE
    Moim zdaniem nie ma sensu kupno tego zestawu ze stanów jeśli skrzynia zmienia biegi płynnie i nie szarpie.
    Uważam że sprzęgło jest uszkodzone i prawdopodobnie kończy się również tłok wstecznego albo któryś z koszy. Ale to jest moja prywatna opinia. Trzeba rozebrać i zobaczyć. Ale to muszą zweryfikować mechanicy na warsztacie. Moim zdaniem kupno skrzyni z Niemiec nie ma sensu. Pochodzi tydzień albo 10 lat, nie wiadomo. Przecież to są graty ze szrotu, tyle że przed wyjęciem działała.
    Nie wiem skąd jesteś. U Pałki z Mysłowic wymieniliby Ci tą skrzynię w ciągu jednego dnia, sprzęgło też musisz wymienić. Miałbyś gwarancję i kłopot z głowy. Nie żebym pałał szczególną sympatią do tego warsztatu, ma tyle opinii pozytywnych co i negatywnych, ale w tego typu akcjach są skuteczni. Mają wiele skrzyń na wymianę.
    Więcej nie mogę pomóc,
    pozdrawiam
    monster_pl

Podobne wątki

  1. nietypowy problem z ogrzewaniem
    Przez neo386 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-12-2013, 21:08
  2. [silnik] Nietypowy problem z vanosem
    Przez mandrax1 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-02-2012, 20:38
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 12-02-2011, 20:38
  4. [mechanika] Nietypowy problem z hamulcami
    Przez Marecki7er w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-11-2010, 19:46
  5. nietypowy problem
    Przez bryce w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 22-04-2009, 18:54

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •