Fiat 126p, Fiat 126p Elegant, Mazda 323F, VW Golf I, Opel Rekord 2,0 A, Fiat Ritmo, Nissan Silvia S12, Opel Senator 3,0i, BMW E32 735i, Nissan Maxima QX, Honda Prelude III, BMW E32 730i, Honda Accord TypeR, VW Polo, Mitsubishi Colt GLXI, Citroen Xsara Coupe VTS, Chevrolet Lacetti, BMW E38 740i.
Nie bądźcie śmieszni na sile przekonujac ze 740 pali w mieście mniej od diesla. 17 na 4.4 to nawet optymistycznie. 18 bym powiedzial
Jeżdżę głównie z Rybnika do Kielc i z powrotem. Jechałeś kiedyś taką ,,trasą''? 60 km autostrady, reszta po wsiach z tirami. Poza tym tu kolega pyta jaki silnik najlepszy. Ja mam M60B40 i bardzo go chwalę. Na razie po 12000 bezawaryjny. Mocy pod nogą jest tyle, ile potrzebuję. Na spalanie nie patrzę, ile wleję, tyle spali. Jeżdżę jak mi fantazja dyktuje :)
A Słowik pisze o średnim spalaniu, nie o mieście.
Ostatnio edytowane przez olo120672 ; 11-05-2016 o 18:47
Fiat 126p, Fiat 126p Elegant, Mazda 323F, VW Golf I, Opel Rekord 2,0 A, Fiat Ritmo, Nissan Silvia S12, Opel Senator 3,0i, BMW E32 735i, Nissan Maxima QX, Honda Prelude III, BMW E32 730i, Honda Accord TypeR, VW Polo, Mitsubishi Colt GLXI, Citroen Xsara Coupe VTS, Chevrolet Lacetti, BMW E38 740i.
Olo, to jest wlasnie trasa :)
a ty wkleiles fotke z 12stoma w zamysle zeby pokazac zdziwienie jakoby 17 w miescie dla 740 to bylo duzo
jedz do wroclawia, pojezdzil tylko po miescie zrob 150km i zobaczysz jaka bedzie srednia :)
i sie nie dziw ze 17 to jest duzo na miasto dla 740
bo to nie jest w cale duzo
we wrocku 18-20 ci wyjdzie :)
16 to moze ci wyjsc, ale w niedziele :)
Fiat 126p, Fiat 126p Elegant, Mazda 323F, VW Golf I, Opel Rekord 2,0 A, Fiat Ritmo, Nissan Silvia S12, Opel Senator 3,0i, BMW E32 735i, Nissan Maxima QX, Honda Prelude III, BMW E32 730i, Honda Accord TypeR, VW Polo, Mitsubishi Colt GLXI, Citroen Xsara Coupe VTS, Chevrolet Lacetti, BMW E38 740i.
Coś w tym jest.Jak kupiłem auto z m20b20 po kilku miesiącach myślałem już o m30b35:) A jak wygląda sprawa m60b40 vs m62b44 (bez vanosa)? Zakładam że te pierwsze z racji wieku w większości mocno zmęczone...
Jeszcze pytanie odnośnie m52tub28. Czy w tym silniku też są takie problemy z vanosem jak w 62tu? Czy vanos+rozrząd też oscyluje w granicach 10 tysięcy?
Ostatnio edytowane przez DamianCK ; 11-05-2016 o 21:29
Dorzucę swoje pare groszy, myślę że nie ma znaczenia czy to 2.8, 3.0, 4,4 nie ma znaczenia czy to diesel czy benzyna bierz taki który jest w najlepszym stanie, ja mam 3.0 v8 i złego słowa na ten silnik nie powiem, ja wybrałem v8 tylko dla dźwięku silnika, i był to mój świadomy wybór. Wszystkie problemy z silnikami w 95% przypadków powstaje z winy użytkownika, zlego doboru oleju.
Wymiziane z Mate 7
Zgadza się, mówiłem ośrednim spalaniu ale w mieście bo w 90% po nim się poruszam. Miałem wcześniej E32 z M60B30 i paliła średnio (też w mieście) 14-15L. W e38 4.4 wyszłoby spokojnie 17 ;) Mam 2.8 od roku i nie żałuję, że nie mam 4.4. Mocy mi w zupełności wystarcza, kultura pracy jest bardzo dobra. Pewnie, że V-ka fajnie bulgocze, znam to doskonale z E32 ale R6 też ma swój urok ;) W końcu BMW zasłynęło świetnymi silnikami R6 ;) Być może kiedyś zmienię na V8 kto wie...
Samo miasto, zgodzę się. Ale to nie ma znaczenia. To nie Matiz :)
Do R6 jestem uprzedzony - miałem dwie - 735 i 730. W obu padła uszczelka pod głowicą. I na 18 samochodów, które miałem, uszczelki padły tylko w tych dwóch. A ja nie katuję aut, więc nie miały prawa się przegrzać.
Fiat 126p, Fiat 126p Elegant, Mazda 323F, VW Golf I, Opel Rekord 2,0 A, Fiat Ritmo, Nissan Silvia S12, Opel Senator 3,0i, BMW E32 735i, Nissan Maxima QX, Honda Prelude III, BMW E32 730i, Honda Accord TypeR, VW Polo, Mitsubishi Colt GLXI, Citroen Xsara Coupe VTS, Chevrolet Lacetti, BMW E38 740i.