Gdybyś tą kwotę podał w Euro, to miałbyś duże szanse aby kupić dopasionego Longa z przebiegiem rzędu 200 tys km, realnym a nie skręconym przez Polskiego Mirka.
Szukam 728i lub iL w kwocie do 5 tys euro, można powiedzieć golasa, byle stan był w oryginale i niestety, nie ma, totalne zero w PL. Tylko, że kolor mnie ogranicza, bo po za czarnym nie dopuszczam żadnego
Ja wybrałem za swój cel 2,8, ponieważ nie będę używał auta do wyścigów, tylko do codziennego użytku, po bułki do sklepu pojechać wystarczy, chciało by się V8, ale trzeba realnie spojrzeć przez pryzmat, że nie jest to silnik najtańszy w utrzymaniu a żadnych gazów nie dopuszczam do swojego auta. Jeżeli Cię stać na v8, to śmiało bierz, tylko podejmij przemyślaną decyzję, a nie za miesiąc płacz i gazowanie, bo dużo pali. Wszystko zależy jakimi środkami dysponujesz, wiadomo większy silnik przeważnie ma lepsze lepsze wyposażenie, choć to nie reguła, ale według mnie za kwotę którą podałeś w złotówkach nie kupisz pewnej V8 z grubym wypasem i nie skalanej różnymi szopkami i wiejskimi dodatkami. Vanosów nie ma się co bać, istnieje ich regeneracja i nie pociąga za sobą kosmicznych kwot, lepiej szukać zadbanego egzemplarza i nie patrzeć czy vanosy, czy lift itp, chyba, że masz twarde kryteria, to wtedy zmienia postać rzeczy.