Piny możesz przełożyć.
Najlepiej gdybyś wiedział z którego roku są fotele, które kupiłeś.
Wtedy, mając schematy w ręku można bez problemu dopasować położenie pinów.
Tak naprawdę do uruchomienia lędźwi potrzebujesz +12 (gruby czerwono-żółty przewód), uziemienie (gruby brązowy przewód) i podświetlenie przycisków (najczęściej cienki szary lub zielony przewód - ew miernik w rękę i sprawdzasz na którym przewodzie pojawia się napięcie jeżeli przełączysz włącznik świateł np na postojówki).
dobra bede działa z tym tematem i jak cos dam znaka. fotele niestety nie wiem z ktorego sa roku nie maja zadneych nalepek ani oznaczen co moglo by mnie naprowadzić.
podpiołem dziś fotel kierowcy (USTALIŁEM JUŻ ŻE JEST TO ROK 1988 ROK - info z metki na wiązce ) z kostką pod fotelem Kierowcy (AUTO 1992) . Fotele położyłem z tyłu na kanapie ;-) . NIE ZMIENIALEM JESZCZE PINÓW podłączylem to jak było na foto na górze .
Po przkręceniu zapłonu - działąja ledzwie (przyciski nie swięcą) i działa podgrzewanie pleców ale nie czułem grzania siedziska , jest też podświetlenie tych przycisków podgrzewania - sa to przyski przedliftowe.
Pytania:
1. moze ktoś podesłąc schemat który kabel w wiązce fotela i wtyczce pod siedzeniami jest od czego albo napisać. Albo jak to podłączyć zeby dzialo pełne grzanie .
2.z fotela kierowcy wystaje mi dodatkowo kablek mały czarny 2 pinowy(foto nr 2) , do czego go podpiąć , za co odpowiada . - wyglada ze wychodzi z okolic zapiecia pasa czyzby jakis czujnik zapiecia pasów ?
3.gdzie moge kupić takie wtyczki te białe duże , czym je otworzyc i zamknać żeby trzymały dobrze.
PODAJE DLA UŁATWIENIA FOTO WTYCZKI POD SIEDZENIEM KIEROWCY a foto wtyczki fotela kierowcy sa pare postów wyzej
Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro
Siedzisko Ci nie grzeje bo może mata jest przerwana.
Jeżeli dobrze kojarzę to maty siedziska i oparcia mają swoje, oddzielne wtyczki, a tak pokazują schematy.
Weź miernik w rękę, odepnij wtyczkę maty siedziska i sprawdź miernikiem ciągłość obwodu - miernik ustaw na brzęczyk.
Brak podświetlenia przycisków grzania to wina spalonych żarówek w przyciskach.
Możesz wykluczyć zasilanie podświetlenia, tak jak wcześniej Ci napisałem, sprawdzając miernikiem czy na przewodzie od podświetlenia jest napięcie w momencie kiedy włącznik świateł dasz np na pozycje.
Co do podświetlenia chciałem tylko dodać że te zaroweczki są inne niż w przyciskach do podnoszenia szyb