Cytat Zamieszczone przez charzun Zobacz posta
Nie.. Sprawdzanie cisnienia na cylindrach i w danym momencie zmiana wychylu valvetronica.. Velvetronic ustawiony na maks a cisnienie juz inne na tych dwoch cylindrach bylo, a po minimalnym ruszeniu valvetronica cisnienie sie zmniejsza jeszcze bardziej.. Czyli zawor opiera sie juz i do konca nie zamyka..

Mam jeszcze takie pytanie.. Czy zeby wyjac glowice to trzeba wyjmowac silnik?
Postudiuj ten temat http://7er.pl/showthread.php/33873-N...n62-e65/page14


Cytat Zamieszczone przez Franco750 Zobacz posta
z tym secondary air to totalna bzdura

to jest system ktory dziala przez kilkanascie sekund po starcie na zimym silniku
chodzi o to zeby silnik dostal wiecej powietrza zeby nie kopcil, zeby spaliny byly bardziej ekologiczne
jest pompa elektryczna ktora wtlacza powietrze

chodzi tylko i wylacznie o ekoloegie, to mozna nawet wyprogramowac, ten system ma kazdy w miare nowoczesny samochod

jak silnik jest juz cieply to w ogole ten system nie ma zadnego znaczenia, nie bierze udzialu w pracy silnika
wiec jak niby mialby powodowac wypadanie zaplonow?

jak secodnary air nie dziala, wywali ci check engine i odpowiedni komunikat, ewentualnie rozne komunikty
po ktorych mozna sie zorientowac ze to to
ale to dziala na zasadzie, napraw to bo o ekologie trzeba dbac
a nie ze powoduje naprawde jakies problemy z praca silnika, czysty wnerwicz, zmuszacz do wizyty w serwisie
ewntualnie silnik przechodzi wtedy na tryb awaryjny, zalezy od modelu auta


ale nigdy nie zakomunikuje ze tylko wypadanie zaplonow
ten mehcnaik to idiota ktory ci powiedzial ze to pewnie przez to

sorry, nie idiota, on musi uwiarygodic swoja robote, wiec mowi cokolwiek :)
A czy niewydolny (ale jeszcze bez błędów) system secondary air może powodować, że na zimno czuć "oktany" w spalinach?