Możesz spokojnie wygooglać, są firmy, które regenerują pompy, łożysko/a plus nowe uszczelniacze. Głównie się to robi do większych maszych lub ciężarówek, ale jak pytałem o swoją do M70, to goście powiedzieli, że nie ma problemu, w końcu nie jest taka mała. Sam wybierasz jakiej klasy łożyska i uszczelniacze mają założyć. Koszt to kilka stówek, a pompa jest wieczna w kategoriach przebiegów aut osobowych. Nowa z ASO i tak kosztuje dwa razy więcej, minus jest taki, że musisz im pompę wysłać używaną, swoją, bądź kupną. Zostaje tylko obudowa, wirnik oczywiście musi być stalowy, koło pasowe i wałek.
Nazwy firmy w tej chwili nie sprawdzę, bo nie mam na tym kompie.
To co dostaje się od chińczyków w postaci Ruville, czy Hepu to jednak najtańszy produkt...jak wymieniałem pompę w W124 to poprosiłem o wszystkie jakie są do wglądu i w stosunku do oryginału z ASO, wyglądały jak zabawki. Wziąłem z ASO, bo poprzednia mi się zatarła w trasie i nic przyjemnego to nie było.