Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 14

W±tek: E65 735 n62b36 brak kompresji 2 i 6 gar silnik swie¿o z³o¿ony

  1. #1
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2014
    Posty
    23
    BMW
    E32,E34 535,E34 525td,E34 4.0,6G!,E38 740,E38 735,E65 735,..
    Sk±d
    podbeskidzie

    Post E65 735 n62b36 brak kompresji 2 i 6 gar silnik swie¿o z³o¿ony

    Witam wszystkich forumowiczów ,pisze ten w±tek bo proszê o pomoc w problemie z silnikiem 3,6 ,ale od pocz±tku powiem co i jak.
    Mam ten samochód od 3 lat i by³ niezawodni ,jaki¶ rok temu silnik zacz±³ przeciekaæ ,postanowi³em którego¶ dnia po-uszczelniaæ ca³± górê i to w momencie jak pad³ sterownik ABS,cuda systemy tak wariowa³y zapala³y siê ABS-y trakcje serwo i inne cuda.
    Na pierwszy rzut nowy komputer i hura wszystko wróci³o do normy koszt 1680 z³,nawet skrzynia zaczê³a pracowaæ nieco inaczej zaczê³a redukowaæ sama z górki i ogólnie sta³a siê bardziej dynamiczna i ¿ywsza,niestety co do silnika po uszczelnieniu wymyciu kolektora ss±cego (to co tam by³o ³oo³³oooo) poje¼dzi³em jeszcze trochê nie kapa³ po wyzerowaniu adaptacji przepustnicy auto chodzi³o niemal idealnie a¿ pechowego 7 marca jad±c rozpêdzaj±c siê dosyæ dynamicznie auto nagle os³ab³o po zje¼dzie z expresu wyczu³em delikatne stuki z silnika przyspieszaj±c temat Panewki wszystkie mo¿liwe jakie s± dead.
    Nie chcia³em kupowaæ byle czego ,to zakupi³em sam blok z t³okami i korb± ,³adnie wygl±daj±cy bez rys ogólnie uczciwy.
    zaczê³o siê sk³adanie wszystko wymyte g³owy splanowane ,uszczelniacze powymieniane zawory dotarte ,i sedno sprawy.

    Po zmontowaniu i zamontowanie przy pierwszym odpaleniu silnik tak jak by krêci³ bez oporu kompresyjnego ale po chwili zacz±³ ³apaæ na jeden dwa cztery i sze¶æ niestety nie na 2 i 6 gar jak siê okaza³o niema kompresji na nim ,czasem przy krêceniu siê pojawia ale sporadycznie,dodarcie gdzie szukaæ bol±czki i czy to zbieg okoliczno¶ci ze to 2 i 6 na jednej korbie,mia³ kto¶ tak ,proszê o pomoc doradztwo
    Ostatnio edytowane przez DamB535 ; 26-04-2016 o 08:56

  2. #2
    Vip Vip Awatar ttrol
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Sk±d
    Zgorza³a/Warszawa
    Nie wiem czego oczekujesz od nas, nie ma kompresji to nie ma. Je¿eli g³owica sprawdzona na szczelno¶æ to zostaje ¼le posk³adany rozrz±d. Wszystko w temacie.

    Zazwyczaj jak dó³ jest s³aby to jaka¶ kompresja jest I zawsze zapali, blok widzia³e¶, wiêæ zak³adam, ¿e nie zatarty, ani porysowane g³adzie cylindrów.
    pozdrawiam Bartek

  3. #3
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2014
    Posty
    23
    BMW
    E32,E34 535,E34 525td,E34 4.0,6G!,E38 740,E38 735,E65 735,..
    Sk±d
    podbeskidzie
    Kolego ttrol nie oczekuje cudów tylko porady ,tekst typu "niema to niema(kompresji) " to niema tu w ogóle miejsca ,nie jestem serwisem BMW tylko pasjonatem i w marce jestem zakochany od 88r ,dlatego nie zleci³em kolejnego silnika do popsucia jakiemu¶ gamoniowi który tylko uznaje silikon zamiast uszczelek,i sam postanowi³em odbudowaæ jednostkê pod okiem do¶wiadczonego silnikowca,niestety niema Go ju¿ (wypadek) bo dawno by chodzi³,zosta³em sam.

    Dosta³em od znajomych info ze zawory mog± byæ za ciasno wzglêdem wa³ka i by rozwa¿yæ pod szlifowanie stopy zaworów ,czy tak mo¿na ??g³owice by³y docierane i sprawdzone na szczelno¶æ ale bez wa³ków czy to mo¿liwe ze siê nie domykaj± ???

  4. #4
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar jaro5
    Do³±czy³
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Sk±d
    radom
    Wg.mnie to ten co dociera³ zawory to za mocno ich posadzi³.Czyli za du¿o ich zeszlifowa³.Zdeimij wa³ki i sprawdz linia³em czy zawory wystaja równo.Pewnie nie.Trzeba bedzie ich zeszlifowac,¿eby by³ luz zaworowy.

    Wys³ane z mojego SM-G935F przy u¿yciu Tapatalka
    by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  5. #5
    Vip Vip Awatar ttrol
    Do³±czy³
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Sk±d
    Zgorza³a/Warszawa
    Kiepsko ¿e ci co robili g³owice nie sprawdzili szczelno¶ci na z³o¿onych. Docieranie gniazd i zaworów powinno byæ wzglêdem tolerancji i zawsze sprawdza siê wysoko¶æ po tej operacji. Teoretycznie stopki mo¿na zdj±æ, ale jak d³ugo to pochodzi pó¼niej, a cena nowego zaworu to maks 20-30 pln. Gniazd zaworowych nie wstawia³e¶ nowych? Czy silnik chodzi³ na gazie, to by ¶wiadczy³o o tym, ¿e zdecydowali siê tak mocno zej¶æ z materia³em zaworów.
    Napisz jeszcze czy silnik pali, bez dwóch cylindrów powinien chodziæ bez problemu.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 02-05-2016 o 20:31

  6. #6
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2014
    Posty
    23
    BMW
    E32,E34 535,E34 525td,E34 4.0,6G!,E38 740,E38 735,E65 735,..
    Sk±d
    podbeskidzie
    Nie nie by³o w nim nigdy gazu,a silnik pali na pozosta³ych garach bez problemu ,jednak wczoraj przeszlifowa³em stopki zaworów na lewej g³owie w celach kontrolnych i du.....a,niby co¶ siê pojawi³o ale to znikoma warto¶æ ,zrobi³em przed wszystkim próbê olejow± bez zmian zero ci¶nienia,dzi¶ postanowi³em wyj±c silnik o zdj±æ jedn± g³owê co¶ mi mówi ze porobione jest przy tych zaworach , dam znaæ po zdjêciu .

  7. #7
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar jaro5
    Do³±czy³
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Sk±d
    radom
    Ehhhh cierpliwo¶ci.

    Wys³ane z mojego SM-G935F przy u¿yciu Tapatalka
    by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  8. #8
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar twin7
    Do³±czy³
    Dec 2014
    Posty
    731
    BMW
    E65 735i + E65 730d
    Sk±d
    Szczucin-Antwerpen
    ¦ciska³e¶ regulanty popychaczy zaworowych w imadle? ¿eby siê wsunê³y z powrotem bo mog± podwieszaæ zawory a same siê nie cofn±

  9. #9
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2014
    Posty
    23
    BMW
    E32,E34 535,E34 525td,E34 4.0,6G!,E38 740,E38 735,E65 735,..
    Sk±d
    podbeskidzie
    Kolego ¶ciska³em nie imad³em olej wyp³yn±³ ,w³a¶nie go rozmontowa³em znowu g³owy da³em do pe³nej kontroli i kalibracji zobaczymy gdzie jest problem bo teraz choæby dla zasady ale odszukam przyczynê.

  10. #10
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Feb 2014
    Posty
    23
    BMW
    E32,E34 535,E34 525td,E34 4.0,6G!,E38 740,E38 735,E65 735,..
    Sk±d
    podbeskidzie
    Ma³o dodam ze podczas demontazu pokaza³ sie olej silnikowy w kolektorze ss±cym i delikatnie na zaworach ,co by ¶wiadczy³o o jakich¶ przedmuchach z do³u co wy na to??silnik pracowa³ mo¿e 3 - 4 godziny tam nie mo¿e byæ oleju.

Podobne w±tki

  1. [E65/66] witam jestem nowy do³±czam z E65 N62B36
    Przez arkjef w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-01-2016, 23:29
  2. [silnik] Dymienie E65 n62b36
    Przez Mareve w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 47
    Ostatni post / autor: 04-08-2015, 13:15
  3. [silnik] 740d brak kompresji na jednym cylindrze....
    Przez Roobs w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-11-2013, 08:38
  4. [silnik] Brak kompresji n 7 i 8 t³oku w E38 740 '98 m62tub44.
    Przez Poles w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-07-2011, 21:48
  5. nie zapalil na jeden gar:/
    Przez maniakowy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-11-2008, 10:28

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •