Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: n62b44 wyciek i olej u, prawy bank

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    5
    BMW
    545i
    Skąd
    Warszawa

    Post n62b44 wyciek i olej u, prawy bank

    Potrzebuje pomocy w lokalizacji wycieku. Olej leci jak szalony, po przejażdżce mam plamę na ziemi na ćwierć szklanki

    Potencjalni sprawcy, dla potomych:
    - uszczelki pompy vacuum (obie, dostępne na ebay)
    - uszczelka pokrywy zaworów,
    - uszczelka pokrywy rozrządu,
    - oringi elktrozaworów(solenoid),
    - czujnik ciśnienia oleju,

    Czy ktoś przerabiał ten temat i ma jakieś wskazówki co jeszcze tam cieknie?
    Wymieniłem uszczelki vacumm i elektrozaworów, ale nadal mi leci olej po jakichś przewodach.

    Czy u was pompa vacuum podczas wkładania ma luz? Ja podczas jej wkładania i wyciągania musiałem ją ruszać na boki żeby wyciągnąć. Czy to możliwe że cieknie na połączeniu pompy z pokrywą rozrządu?


  2. #2
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Wymień wszystko co opisałeś wyżej + rurki świec + uszczelka pod łapą obok alternatora.

    Najbardziej krytycznymi miejscami są uszczelki dekli zaworowych + dekli rozrządu + uszczelka pod łapą.

    Dodam ze w e60/e61 będzie poważny problem ze zmiana tych uszczelek bo jest tam bardzo (nie przesadzam) bardzo ciasno.


    Ja na Twoim miejscu wyciągnął bym silnik i dodatkowo sprawdził uszczelniacze zaworowe i ewentualnie ślizgi rozrządu, szczególnie stronę kierowcy bo raczej na pewno końcówki będą wyłamane i trzeba by było zastanowić się nad ich wymiana.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Ja przerabiam. Cały czas leci. W poniedziałek idzie na warsztat. Czujnik, pokrywki zaworów, vacuum uszczelnione a tu cały czas czuć spalany olej i kapiszcze pod autem. U mnie raczej dół z przodu gdzieś leci gdyż spływa z osłony przedniej

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  4. #4
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Sprawdź odmy. Zdejmij osłony akustyczne. Przewody od odm do kolektora ssącego powinny być suche.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    No u mnie okazuje się że tym razem pokrywki łańcucha rozrzadu. Czy aby zdjąć i uszczelnić trzeba ściągać pokrywki zaworów?

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    5
    BMW
    545i
    Skąd
    Warszawa
    Dzięki za podpowiedzi, na dniach dodatkowo wymieniam uszczelkę pokrywy rozrządu i zaworów, oraz czujnik oleju. Oby pomogło. Od strony alternatora sucho wiec nie wymieniam. Odmy też suche. Samochód niby ma przebieg 90k km.

    BTW, uszczelka pokrywy ORI 420zł, a Victor Reinz 199zł.

    @laso, przy wymianie uszczelki pokrywy rozrządu, wymienił bym też pokrywy zaworów, ona nachodzi jedna na drugą i wypadało by to uszczelnić, większość daje tam dodatkowo silikon wysokotemperaturowy na narożnikach.

    Zastanawia mnie jeszcze dziwne spasowanie pompy vacumm i pokrywy rozrządu. Podczas wyciągania klinowała mi się i chodziła na boki. Dodatkowo jak by materiał z którego jest zrobiona się wycierał, całe rękawice miałem srebrne... Ktoś miał podobne doświadczenia? Może tam dodatkowo silikonu dać?
    Ostatnio edytowane przez mleszko ; 27-04-2016 o 12:15

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Uszczelka pokryw była robiona rok temu i naciskałem aby wymienić pod pokrywkami rozrządu ale się uparli że jest ok. Zdejmę i założe na tych rocznych . iak poleci to wymienię . Mam złożone victory i jest sucho już rok

    Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. [silnik] Wymiana silnika N62B36 na N62B44
    Przez konrado001 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-01-2019, 11:19
  2. [silnik] E66 BŁĄD: działanie, układ powietrza wtórnego, BANK 1 i BANK 2
    Przez uzi w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 29-12-2016, 19:08

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •