Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Uszczelniacz wału, czy uszczelka miski olejowej

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Ha, miro, tym razem trafiła mi się robota w garażu ;). Kanału nie było, ale wolę leżeć, niż stać. Wydostać spod samochodu jest tylko trudniej.

    Kasy pewnie sporo oszczędziłem, dowiedziałem się jak auto od dołu się rozkręca i jak dzisiaj sobie pomyślę, że nie było tak źle ;).

    Ważny tips dla tych, co będą robić - silikon jest wymagany. Trzeba posmarować przynajmniej łączenia między blokiem-uszczelniaczem wału i blokiem-przednią pokrywą rozrządu. Tam jest linia łączenia elementów, której uszczelka może nie wypełnić. Dla mniej zagłębionych w temat - trzeba użyć silikonu wysokotemperaturowego i olejoodpornego (przeważnie wszystkie wysokotemperaturowe są olejoodporne). Zwykły nie da rady.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 27-12-2016 o 20:35

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 26-06-2018, 15:46
  2. [silnik] Demontaz miski olejowej M52B28
    Przez OskiUK w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-09-2013, 23:16
  3. [mechanika] Uszczelniacz wału i skrzyni - wyciek
    Przez zuku2911 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-07-2010, 22:18
  4. M30, zdjęcie miski olejowej.
    Przez Jaca w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-01-2009, 18:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •