łałdny środek. z zewnątrz to na tych zdjęciach nie za bardzo widać. dzwonić pytać
łałdny środek. z zewnątrz to na tych zdjęciach nie za bardzo widać. dzwonić pytać
Kolega miał na myśli ten 3.0 v8, a diesel raczej nie potrzebuje wymiany rozrządu. A dieselka v8 ja bym z chęcią kupił, ale nieważne jaki BMW kupujesz to bez komputera się nie obejdzie, chyba, że chcesz kupić kota w worku, zawsze warto sprawdzić co i jak gra w silniku i skrzyni, szczególnie że w Rzeszowie jest dobra firma co sprawdzi ci auto, a gościa znam jeszcze z czasów jak mieliśmy Hondy to było w 99r.
A ta 3,5 V8 No też wygląda na zadbaną, no i warto by sprawdzić przebieg, i tym bardziej stan silnika. No bo wiesz, nietuzinkowy przebieg za 23tyś i jeszcze zysk handlarza to bardzo mało.
Pamiętaj też, że w zależności od eksploatacji, przebiegu i częstotliwości wymian oleju, w V8 czyli M62 po lifcie, może być słychać vanosy, a to wiąże się z ich wymianą (ok 2000 za sztukę) a wtedy warto wymienić napinacze i łańcuch.
Ja nie straszę, tylko nie myśl że v8 benzyna to nie jest bezobsługowe auto. Akurat V8 musi być zadbane by warto było kupić nie pchając się w koszta.
Oglądał już ktoś tą z Różanki 3.0 ?