Trochę to nie w temat, ale ciekawe jaki jest klucz przy tym, co wychodzi w rozkodowanym VINie. Jak widzimy, nie ma w tym żadnej reguły.

Kod typu GC81
Typ 750IL (EUR)
Typoszereg E E32 (2)
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M70
Pojemność skokowa 5.00
Moc 220
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor ISLANDGRUEN METALLIC (273)
Tapicerka SIAMGRAU II BUFFALO (0308)
Data prod. 1990-04-25

Składanie Wyposażenie
Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)
S199A EQUIPMENT FOR LEADED FUEL
S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS
S288A LT/ALY WHEELS
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION
S416A SUNBLINDS
S428A WARNING TRIANGLE
S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
S668A BMW BAVARIA C EXKLUSIV
S690A CASSETTE HOLDER
S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
S945 BERUECKS. PREISABHAENGIGKEIT
S975 SCHMUTZFAENGER HINTEN


To VIN mojego auta. Poza spryskiwaczami i intensivem, który jest na pokładzie, nie ma też opisanych foteli i tylnej kanapy w prądzie, pakietu oświetlenia wnętrza, OBC, NIVO, tempomatu, pewnie inne rzeczy też by się znalazły.