To jest E65 to jest stan umys³u to nie da sie wyt³umaczyæ :D
To jest E65 to jest stan umys³u to nie da sie wyt³umaczyæ :D
A sorry, chyba trzeba dzisiaj zakonczyæ prace..
Ja tez tak uwa¿am. (i o Tobie i o sobie) :):):)
Mo¿e kto¶ jutro to wyt³umaczy bo ja nie widzê zwi±zku w kulej±cym ukladzie ch³odzenia a nierówn± i os³abion± prac± silnika.
Najbardziej mnie dziwi to ,ze po odpuszczeniu cisnienia z uk³adu ch³odzenia autko wraca do kulturalnej pracy. heh
Jaki¶ czujnik wariuje i wprowadza silnik w tryb awaryjny !?
Sytuacje z wisko kiedy zlapalo mia³em tylko jeden raz, mo¿e by³o zapowietrzone ale pó¼niej sytuacja nie mia³a miejsca. ¯adnych b³êdów mi nie wywala
Ja mam termostat na 87 stopni, wymiarów nie pamiêtam ale jak masz termostat w rêku i rozebran± obudowê sprawdz suwmiark± ile masz do powierzchni tego wlotu wewn±trz. a potem zmierz termostat. Mi temperaturê trzyma 90 stopni. Wisko powinno ciê¿ko siê obracaæ na zimnym silniku zgaszonym i nie luzowaæ siê po paru obrotach.
Ostatnio edytowane przez Sh0vv ; 22-03-2016 o 11:51
Dlaczego termostaty s± na ró¿ne temperatury do tego samego silnika ?
Mo¿e g³upi przyk³ad ale np w polonezie fabryczny by³ z³y i trzeba by³o zmieniac ¿eby by³o cieplej :D