Z tym w Polsce jest problem niestety, bo nie ma odpowiednich regulacji. Najlepiej poszukać dokładnie tego samego oleju w jakimś sklepie online, który sprzedaje na terenie Niemiec. W Niemczech jest zakaz oznaczania olei HC z oznaczeniem na butelce "Full Synthetic". Dla przykładu "HC-Synthese", a nie jak w Polsce "Full Synthetic":
Ten sam produkt w Polsce:
maciek449912, to pierścienie wyjdą Ci na pomiarze kompresji, a jak nie, to już wspomniana tutaj metoda z naftą, choć ona jest bardzo inwazyjna. Jak ciśnienie będzie OK, to wymiana uszczelniaczy to prostsza i tańsza operacja. Dzisiaj robią to bez ściągania głowicy specjalnym sprzętem ciśnieniowym.
U mnie później najwięcej oleju ubywało, jak walnął mi uszczelniacz wału. Wtedy to naprawdę lało się z auta wściekle, a wszystko wypływało otworem w skrzyni. Kiedyś stanąłem pod kątem na krawężniku i ciekło ciurkiem z płyty. Także dobrze obejrzyj jak to wygląda od spodu po zdjęciu płyt - obejrzyj sobie przy tym miskę skrzyni przy korku, bo lubi cieknąć.