Moze ktoś z Was będzie wiedział - czym rożni się e32 z silnikiem M60B30 w porównaniu do e32 z silnikiem M60B40.
Co jest potrzebne aby e32 M60B30 730 przerobić bez "druciarstwa" na 740 z M60B40 w automacie.
Moze ktoś z Was będzie wiedział - czym rożni się e32 z silnikiem M60B30 w porównaniu do e32 z silnikiem M60B40.
Co jest potrzebne aby e32 M60B30 730 przerobić bez "druciarstwa" na 740 z M60B40 w automacie.
Ostatnio edytowane przez Sebek ; 07-03-2016 o 17:04
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
Osprzęt jest ten sam.
Oprócz;
-komputera silnika (wiązka ta sama)
-kolektora ssącego
-wtryskiwaczy
-przepustnicy
-gumy dolotu
-przepływki
-górnej obudowy filtra pow.
Ostatnio edytowane przez bawarczyk88i ; 07-03-2016 o 17:53
Moze źle się wyraziłem - chodzi mi o wszystkie części które trzeba przełożyć żeby zrobić z 730 - 740tke.
Przypominam ze chodzi mi o e32.
Z moich poszukiwań w temacie rożni się także: wal, dyfer, hamulce, układ wydechowy, skrzynia biegów ...
Sa to jednak domysły.
Chodzi mi o potwierdzone informacje na temat wszystkich podzespołów które są potrzebne.
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
Wiazka silnika jest tez inna.
Kolektory wydechowe + caly uklad wydechowy
mocowanie tylnej lapy skrzyni - karosa jest czesto przystosowana ale nie zawsze
kolektor ssacy + dolot + przeplywka
do tego jak zauwazyles wczesniej: "wal, dyfer, hamulce, układ wydechowy, skrzynia biegów ..."
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
BOSS Ja swapowałem z b30 na b40 wprawdzie w e38 i wiązkę wykorzystałem starą.
Sebek, a nie lepiej pogonić ją w DE za rozsądne siano, kupić fajną 740 i zacząć zabawę od początku, ale bez farmazonu?
Żeby z 730 "zrobić" 740 to wystarczy silnik przełożyć, ale żeby to działało i jeździło jak 740 no to już jest niestety dużo więcej zabawy...
ja robiłem swap b30 na b40 w e32, z moich doswiadczeń
kooniecznie zmien ASB bo mi ta od 3.0 nie wytrzymala 2 dni, wiazka silnika jest inna jezeli chodzi o skrzynie, wał jest inny, dyfer jest inny, przynajmniej przegów bo są inne rozstawy srob, trpche trzeba poprzekladac piny w budzie aby biegi działały, sterownik silnika- jezdzilem na takim od 3.0 jak i 4.0 i nie było róznicy w osiagach, silnik, kolektor, przeplywa itp itp tez do zmiany, praktycznie cały uklad, HA w sumie PRAKTYCZNIE cały napęd do wymiany, połsrodek to wsadzic manual skrzynie, wtedy wsadzasz 4.0 bez przerobek, jak chcesz sprawne ASB to przeroba kabli, wiązek, wałów, dyfrów, itp itp itp.
@Tuczi77
już mnie jeden dziś sprowadził na ziemie z tym pomysłem
Mam możliwość zakupu całego auta (nie nadającego się na odbudowę) lub samych podzespołów i tak się zastanawiam - nawet gdyby miało to wejść w inny projekt.
Jak myślicie - ile taki zestaw w PL mógłby się cenić - wszystkie te elementy które są potrzebne ?
Pozdrawiam, Sebek
Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
Proszę o kontakt ze mną .!
Wszystko zależy od stanu podzespołów. Normalne ceny to tak +/- 3tys. silnik, 1tys. skrzynia, wydech 500-1tys., 500 dyfer hamulce może 500, reszta to już drobne...