1. W³±czamy silnik. Odpalamy ISTA i przeprowadzamy rutynowe rozpoznanie pojazdu i test. Nastêpnie przechodzimy do za³adki Activities/Service Function. Tam wybieramy Engine:
2. Nastêpnie wybieramy Diesel Fuel Electrics:
3. Klikamy Read Measured Values:
4. Klikamy Read DDE measured values, nastêpnie Displayw dolnym prawym rogu:
5. Przesuwamy suwak w oknie Functional Description (tak, jaby¶my wszystko przeczytali) i odkrywa nam siê przycisk Next:
6. Next klikamy tak d³ugo, a¿ pojawi nam siê okno wyboru:
W oknie wybieramy numer 2 - Measured values for air mass system. Po wyborze funkcji klikamy ponownie Next.
7. Pojawia siê okno pomiaru w czasie rzeczywistym (silnik oczywi¶cie musi byæ w³±czony). Mo¿emy sobie na nim odczytaæ interesuj±ce nas parametry i ich warto¶ci docelowe (takie, jakich oczekuje ECU):
8. Po zakoñczonym pomiarze nie klikajcie Back. System wtedy przewa¿nie bardzo d³ugo sprawdza b³êdy. Trzeba klikaæ Next i nastêpnie wybraæ numer 4 - End function. Wtedy sprawnie zakoñczymy pomiar.
Jak kto¶ uwa¿a³, to zauwa¿y³, ¿e równie¿ tymi krokami mo¿na sprawdziæ ogóle parametry silnika, jak i ci¶nienie na listwie Common Rail.
Pozdrawiam
HTN
P.S. Gdyby linki do screen'ów nie dzia³a³y, piszcie na priv, spróbujê to poprawiæ.