Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 70

Wątek: [mechanika] katalizator padł... Co dalej

  1. #31
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    ja proponuje rozwiazanie zgodne z prawem :)
    Kupujesz katalizator za 270 pln+ 100pln montaż , stary sprzedajesz za 180 pln i za 190pln i masz po problemie.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  2. #32
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    ale chodzi ci chyba o katalizator uniwersalny?

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar pan.boczek
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    231
    BMW
    MINI COOPER S
    Skąd
    Bruksela
    a kto skupuje stare katy? i po co?

  4. #34
    7er Freak Awatar Greg38
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Skąd
    DE/PL
    Blog
    18
    Cytat Zamieszczone przez pan.boczek
    a kto skupuje stare katy? i po co?

    W katalizatorach znajduja sie metale szlachetne, ktore mozna odzyskac. Majac linie produkcyjna i duza ilosc katow mozna na tym zarobic.

    A co do tematu...jestem rowniez za wstawianiem nowego kata po defekcie starego. Chocby dla przyrody i srodowiska naturalnego a koszty katalizatora zamiennika nie sa duze....
    To jest moja osobista opinia, ja wsadzilem zamienniki i nawet podczas badania technicznego kontrole spalin spoko przechodze.

    Pozdrawiam
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - załóż temat i prześlij link a postaram się odpowiedzieć!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  5. #35
    Vip Vip Awatar tiron
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    760
    BMW
    E38 750IA ACS INDIVIDUAL, E31 850CSI pakiet,manual :)
    Skąd
    Nowy Targ

    kat

    Miałem podobny problem:auto poprostu nie jechało.
    A teraz mam strumienice łuskową i dużolepiej chodzi.
    Nie będę pisał jak szybkosię zbiera-poprostu nagram filmik i sami zobaczycie.
    Co do dzwięku-jest bardziej rasowy-teraz brakuje mi tylko dobrego basu i na tyle.
    No ale każdy ma różne poglądy i upodobania.
    U mnie taki przegląd okresowy to 20zeta extra :D

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    416

    Re: kat

    Cytat Zamieszczone przez tiron
    Miałem podobny problem:auto poprostu nie jechało.
    A teraz mam strumienice łuskową i dużolepiej chodzi.
    Nie będę pisał jak szybkosię zbiera-poprostu nagram filmik i sami zobaczycie.
    Co do dzwięku-jest bardziej rasowy-teraz brakuje mi tylko dobrego basu i na tyle.
    No ale każdy ma różne poglądy i upodobania.
    U mnie taki przegląd okresowy to 20zeta extra :D
    popieram auto ze strumienicą łuskową pędzi jak oszalałe. dzwięk nie każdemu podejdzie (ale i tak o niebo lepiej niż obluzowane wewnątrz katalizatory). Przy wysokich obrotach trochę słychać ale absolutnie nie jest dokuczliwy. Myślę że strumienice łuskowe to na razie dobry pomysł. Piszę na razie bo pojedzimy - zobaczymy.

  7. #37
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez pan.boczek
    a kto skupuje stare katy? i po co?
    mowia ze w katalizatorze jest platyna, jest sporo gosci co jezdzi po warsztatach i skopują cena srednio 200-300zl za katalizator

  8. #38
    zalezy do wielkosci i wagi katalizatora ...

    W E30 325i z 89r sprzedawalem katalizatory po 450-550zl
    i to jeszcze kupujac na tym zarabial :)

  9. #39
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    To ja jeszcze raz w tym wątku.

    Nie macie namiaru na firme która dorabia tłumiki bo szukam nr 2 i che ten tłumik wstawic \zamias kata i niegdzie ni ma :/ moze macie namiar na taki tłumik ;). Mysle tez zeby jako alternatywe wstawic dwa przelotowe tłumiki w miejsce kata zeby pozbyc sie tego nieprzyjemnego rezonansu tylko nie wiem czy mi sie głosnosc nie zwiekszy a tego bym chciał uniknac..

    pzdr

  10. #40
    Vip Vip Awatar MiBhell
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    1,156
    BMW
    ex. E32 735iA
    Skąd
    www.ASO-BMW.pl
    I co panowie nic z tego nie bedzie?


    Dzisiaj pjezdziłem po tłumikarzach i.. tłumik pierwszy jest niedostepny wogóle nie ma go w katalogach sa tylko katy. Albo uzywka która tez nie jest dostepna nigdzie albo kat.

    Porozmawiałem sobie z zawodnikiekm który m. in. dorabia tłumik i na zamówienie i 3 wyjscia:

    1. standardowo rury przelotowe (boje sie ze metaliczny dzwiek pozostanie)
    2. strumiennice (naczytałem sie duzo złego o strumiennicach i sie ich obawiam)
    3. tłumik przelotowy robiony na zamówienie..

    Prosze o wasze rzeczowe opinie na w/w!

    pzdr

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •