I najwiêkszy wybór w 730d
Wys³ane z mojego SM-G925F przy u¿yciu Tapatalka
I najwiêkszy wybór w 730d
Wys³ane z mojego SM-G925F przy u¿yciu Tapatalka
by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
No ja my¶le, ¿e moze w przysz³ym roku zamieniê e65 i bêdzie to albo 730d F albo 530d F chociaz mam niesmak do tego modelu, jednak mega mi sie podoba...
730d slabo sie odpychaja i najczesciej sa zjezdzone. To juz lepiej 740d. Kompromis pomiedzy moca a cena.
Najlepiej 740xd ale du¿o dro¿sze..
euro-tuned widzia³em na innym forum,¿e sprzeda³ swoj± 750i.Podobno po 120tys.sinik i skrzynia by³a w rozsypce.Tak napisa³.Mo¿e by siê podzieli³ swoj± opini± tutaj.Bardzo mnie to interesuje.
by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Tutaj macie przypadek z fotkami: http://www.bimmerfest.com/forums/sho...d.php?t=713505
Jak patrzê jednak, to 740i nie ma tego przypadku, choæ faktycznie numer wtrysku jest ten sam. Wyczyta³em gdzie¶ na necie, ¿e wadliwe maj± numer 13 53 7 585 261, a poprawione 13 53 8 616 079 (produkowane od 2013r.). Czy to prawda, nie wiem - informacja zaczytana i powielana.
Wersja 7er LCI ma zupe³nie inne wtryskiwacze, tak¿e mo¿e one s± wolne od wad. Sprawdzi³em te, co s± wystawione dzisiaj i nie spotka³em takiej, która ma wymieniany silnik, choæ wiele takich co maj± ponad 150.000km jeszcze nie ma. Ogólnie ten nowy silnik mo¿na poznaæ nie tyle po roczniku, co po mocy - 449KM.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 21-02-2016 o 19:34
A wtryskiewacze po lifcie pasuja do przed liftów?
Jerome Le Banner: "...W si³owni mo¿esz wypracowaæ sobie miê¶nie klatki lub miê¶nie ud. Nie mo¿esz jednak wzmocniæ swoich jaj, albo siê z nimi urodzi³e¶ albo nie..."