Pokaż wyniki od 1 do 10 z 349

Wątek: Przypadki większych problemów z F01 / F02 - otwarty temat.

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez integron Zobacz posta
    Poki ostatnia sztuka F01 nie przerdzewieje na szrocie to dzielna ekipa bedzie zbierac okruszki i nas o tym pieczolowicie informowac:)
    Slysze te marudzenia od trzech lat, a tu juz przyszedl czas sie rozgladac za G01.
    Obejrzalem u dealera i nawet mi sie podoba. Taki wiekszy lifting z F01. Nawet ten dospawany wyswietlacz jakos sie broni.
    Generalnie duzo metalu.
    Z ciekawostek. Zaciski hamulcowe sa jeszcze wieksze niz w F01 z ukladem hamowania z duzych predkosci.
    Układ hamowania z dużych prędkości !?! - czy powiesz mi coś o czym nie wiem !? :D



    Apropo tematu - kolejna z nowym rozrządem http://olx.pl/oferta/bmw-seria-7-750...tml#506d391845
    Ogólnie zastawiam sie ile aut na otomoto czy mobile ma nowy silnik a nikt o tym nie napisał - ja uważam że pisanie że przy 100 tyś był wymieniony silnik a auto ma teraz np 195 jest dosyć dużą antyreklamą :)


    OT - kolega akurat wpadł przemyć silnik F10 od klienta, 240 tyś na liczniku, padła turbina ale kumpel mowi że to jego wina bo raczej oleju nie zmienia :D A silnik pali super mimi że to zwykłe 520d.
    Ostatnio edytowane przez Aldik ; 07-04-2016 o 23:50

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 16-03-2021, 10:00
  2. [elektronika] Internet w f01/f02
    Przez olejus w dziale Seria F01 / F02
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2017, 14:14

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •