Cytat Zamieszczone przez HTN Zobacz posta
Ja tam jestem zdania, że po prostu BMW bardzo dużo jeździ i przez to temat jest nagłośniony. Mówią, że Lexus się nie psuje... A Maserati? Słyszeliście, żeby się psuło? Też nie, bo to zbyt rzadkie auta, żeby o nich usłyszeć. Gorzej, jak się już zrąbie - wtedy można być pionierem w naprawie tego przypadku, a jak wiadomo "bycie pionierem" często kosztuje znacznie więcej, niż plagiat.
Pracuję w wypożyczalni, podstawiamy zastępcze. Mieliśmy kilku klientów z Maserati, każdy powiedział, że nigdy więcej tego nie kupi :D

To co, temat o dyskusjach, pozwolę sobie otworzyć nitkę. Na co najbardziej powinniśmy zwrócić uwagę kupując F01 730d? Inne silniki mnie nie interesują. Oczywiście chodzi mi o przypadłości typowe dla modelu. Czytałem, że przy DD może być wyciek ze stabilizatora, nienaprawialny. Jak wtedy wygląda koszt wymiany? Przy 730d 2008-2010 mam skrzynię 6hp niestety, dobrze myślę?
Czy są takie newralgiczne punkty które mogą zmylić rozsądek, typu nie działa keyless, myślisz sobie "wymienie klameczke za dwie stówki", a okazuje się że wymiana klameczki to 4500? :)