Dolny tak samo się wyciąga a czasem i szybciej. Trzeba wymieniać. Nie ma ,że boli.
Dolny tak samo się wyciąga a czasem i szybciej. Trzeba wymieniać. Nie ma ,że boli.
Z tymi łańcuchami w Dieslach to dużo zależy od techniki jazdy. Wiadomo ,że moment obrotowy miażdży a jak ktoś używa pedału gazu zero-jedynkowo to życie łańcucha skraca diametralnie.
Nooo teraz mądrze powiedziałeś, ale powiem szczerze 40d kusi do takiego używania :) Jedno mnie tylko boli, brak czujnika temperatury na desce.
Ostatnio edytowane przez damned1 ; 15-12-2018 o 23:58
A niema tego paska przy obrotomierzu? Ja było np. w E60?
No właśnie nie ma nic :( po za ukrytym menu ale nie chce mi się za każdym razem w to wchodzić.
Tak mi sie wydaje bo to chyba dokładnie ten sam motor a jednak nie raz słyszałem to co pisałem.
Dzisiaj rozmawiałem ze znajomym który zamówił 740d, chciał benzyne ale mu odradzili. W Bmw i Mini jest stałym klientem, nie raz niejedną auto tam brał. Więc mu na ucho powiedzieli, że benzyny w G to takie same padaki jak w F. Znajomy jego ma G z przebiegiem 60 tyś i własnie 2gi silnik wkładają :) OD taka ciekawostka.
Co ciekawe, no i tu mi coś śmierdzi, ale podobno nie można zamówić V12 bo norm nie spełnia?
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 19-12-2018 o 21:44
Czy to takie dziwne ? Mówiłem wam na spocie ,że w "pewnej" G V12 przy 30 paru tysiącach skrzynia do wymiany.
Katastrofen :(