Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: Obrotnica karoserii

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Jedyna osoba która może nam odpowiedzieć na to pytanie to Qba, innej osoby nie znam. Chyba że ktoś ma jakąś "instrukcje" do E32 i będzie podana grubość lakieru
    U mnie według mnie lakier jest oryginalny na całym aucie. Wszystko wielokrotnie pomierzone różnymi testerami pokazuje grubość ok 100 mikronów, więc bardzo cienko. Idealnie równo na wszystkich elementach. We wnękach mniej, ok 60 mikronów

    Auto z całą pewnością miało co najmniej 2 "polerki" za poprzedniego właściciela (obawiam się o ich jakość) i raz była robiona korekta lakieru za mojej kadencji.

    Zastanawia mnie też fakt, że widać pod lakierem pewne niedoskonałości i to praktycznie na całym aucie, nawet przez moment myślałem że było malowane, ale raczej nie i świadczy o tym kilka rzeczy. Na 100% nie był odkręcany żaden element i nie były ściągane żadne szyby oprócz przedniej, którą wymieniałem ja (wcześniejsza na 100% założona w fabryce). Nie ma też śladów odcięć na lakierze. Wygląda na to, że tak auto zostało pomalowane w fabryce.

    Poza tym na pierwszym przeglądze lakierniczym w 1991 roku zaznaczono porysowane tylne drzwi (tak jakby pies je łapami podrapał) i są ślady do dziś.

    Dla porównania oglądałem E31 i E32 z Japonii (to które było wystawione za 80 tys PLN) i wady na lakierze były identyczne jak u mnie.

    Nie uważam, żeby te dawne lakiery były super jakości - w moim poprzednim E34 Sterlingsilber Metallic lakier bezbarwny popękał i to na tych elementach, na których był oryginalny.
    Ostatnio edytowane przez qba ; 09-02-2016 o 19:56

  2. #2
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez qba Zobacz posta
    U mnie według mnie lakier jest oryginalny na całym aucie. Wszystko wielokrotnie pomierzone różnymi testerami pokazuje grubość ok 100 mikronów, więc bardzo cienko.
    Wiem bo widziałem to auto Mi też się wydaje że powinno być w okolicy 120 a na słupkach ok 50-60

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Wiem bo widziałem to auto Mi też się wydaje że powinno być w okolicy 120 a na słupkach ok 50-60
    Nie dość, że jest cienko to chłopaki z MX Nowicki skarżyli się, że lakier jest bardzo miękki co zupełnie nie pasuje do krążącej opinii o mega twardych lakierach w BMW. Ja uważam, że owe garażowe "polerki" z dawnych lat bardziej zaszkodziły niż pomogły.

Podobne wątki

  1. Zabezpieczenie karoserii
    Przez ace w dziale Kosmetyka / detailing
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 21-09-2016, 14:58
  2. Drgania na kierownicy i karoserii od silnika.
    Przez grześ73 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-07-2010, 00:44
  3. [mechanika] Drgania na karoserii
    Przez lockbud w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 31-01-2010, 08:56
  4. Usuwanie naklejki z karoserii
    Przez aqwsxc w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-09-2008, 19:21

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •