Cytat Zamieszczone przez Matat Zobacz posta
@Arktissilber no to mi dałeś jasny obraz sytuacji :) Zawsze jeździłem na gwintach i tutaj bardzo zwraca się uwagę na firmę. Myślałem że same springi tez maja tak duże znaczenie bo chyba są twardsze lub miększe springi. Co do komfortu - fakt, wcześniej jeździłem samochodami co były nawet i 5cm nad ziemią. Ale teraz jednak po przesiadce na e65 ten komfort mi pasuje i to bardzo! Chcę coś co urwie te 3cm bo samochód jest strasznie wysoki a za razem nie spowoduje że będzie w nim twardo...
21" to moim zdaniem optimum dla e65 żeby ładnie wypełnić przestrzeń na koło. Kolega wyżej ma na zdjęciu 20" - wcale nie wygląda to jak wóz drabiniesty... Moim zdaniem nieco większa felga moze wejść jak najbardziej :)
Poza tym po to właśnie planuje dać go niżej żeby nie był aż tak wysoki. Co do rozmiaru opon z przodu będzie 255/35 a z tyłu 275/30
w takim razie chyba zainwestuje w jamexy :) skoro mówicie że nie takie złe...
Matat generalnie nie polecam Ci takich rozmiarów opon. Wklep sobie w googlach "rozmiar opon e65" i poszperaj chyba w 2 pierwszych stronkach. Generalnie jeśli chodzi o rozmiar 21 cali to przód 245/35r21 a tył 285/30r21.
Takie mam obecnie u siebie i jeździ się dobrze. Jak kupiłem auto to miałem na przodzie 255/45r19 i myślałem, że auto nie ma zbieżności. Na przeglądzie gościu powiedział, że jest ok tylko mam nieseryjne opony do tego modelu. Założyłem 245/45r19 i auto zaczęło się prowadzić normalnie.

Wrzucam fotkę jak wygląda obecnie na 21" :)