Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
Daj sobie z tym spokój.
Na pierwszy rzut oka części do V12 nie są drogie(pisze o ASO).Jednak auto jest na tyle stare,ze trzeba włozyc minimum 15-20 tyś zeby to jakoś wyglądało.
Jeśli do tego dochodzi problem z blacharką,wnętrzem to sobie daj spokój.
Pisze to z doświadczenia.Sam posiadam 2x V12 BMW i Mercedes i wiem jakie to są koszta.
Do niedawna ojciec mial tez e38 V12 w podobnym stanie co opisujesz.Po przekalkulowaniu wszystkiego,nie ma najmniejszego sensu brnąć w takie auto.
Moje BMW równiez kupiłem z myślą o duzym wkladzie jednak ja nie mam korozji ani zniszczonego wnętrze.No i tymbardziej wysokiego przebiegu.

Odpuść to 750 i się nie napalaj.Jeśli chcesz myśleć o jakiejś tam lokacie kapitału w przyszłości to pożegnaj sie z dieslem i kup jakies 750i bez korozji w dostatecznym stanie.
Ok dzięki wezme twoja opinię pod uwagę właśnie chodziło mi o takie opinię osoby która miała z tym doświadczeniem lub reanimowala 750 .. Bo każdy pisze bierz w ciemno bo to 750 tam nic niema prawa się popsuc że niby diesel bardziej awaryjny

Wysłane z mojego IdeaTabA1000-F przy użyciu Tapatalka