Pozwole sobie moja skromna wiedza przytoczyc z pewna podobna sytuacje. Znajomy mial e38 4.4 , wymienil olej w skrzyni biegow .... po czym mial dokladnie takie same nieprzyjemne sprawy jak w problemie glownym. Skrzynia slizgala , z opoznieniem wskakiwaly biegi a jak ruszal ze skrzyzowania auto "odchodzilo" jak na trybie zimowym ....powodem tej niedogodnosci byl zlej klasy olej do skrzyni biegow ...tez mial zamiar kupic nowa skrzynie , co wielu mechanikow mu radzilo , zjawil sie w M-Cars w Krakowie i tam "majstry"wymienili na nowo olej -cena tej uslugi byla ok 1400zl , wiec kawal pieniazka za wymiane oleju , po czym grzecznie wytlumaczyli ze powodem byl zlej klasy olej ktory przy takiej mocy silnika nie dawal rady , i jak skrzynia sie pocila (mial ciezka noge) to wtedy jak to okreslili"pienil sie" i tracil jakie kolwiek wlasciwosci . Po wymianie oleju do dzis beta smiga i wszytsko jest ok -oczywiscie dostal rade ktora najproscie brzmiala tak"skoro skrzynka dzialala , niech dziala spokojnie ,jak cos sie dzieje wtedy nalezy pomyslec o wymianie oleju "
moze to przypadek , dopiero od 2ch dni ucze sie e38:) ale sytuacjo podobna wiec postanowilem sie podzielic z Wami -dziekuje -pozdrawiam