Dzisiaj wieczorem byłem w centrum Krakowa - jechałem sobie po poziomach parkingu, zatrzymałem auto na miejscu postojowym, wyłączyłem silnik i wraz z przekręceniem stacyjki (przy wyłączaniu) zaświeciło mi się :
OELDRUCK MOTOR - za niskie ciśnienie oleju w silniku
BETRIEBSANLEITG – instrukcja obsługi

Smarowanie silnika się nie zaświeca (żarówka czerwona wyżej od smarowania z ikonką).
I jak próbowałem odpalić auto, po przekręceniu stacyjki od razu ta komenda mi się zaświeca na linijce powiadomień/błędów pod zegarami, po odpaleniu dalej pozostaje, mimo że wszystkie ikonki gasną.
Razem z Olem i jego znajomym mechanikiem sprawdziliśmy w warunkach polowych, że ciśnienie oleju mam, olej cały czas w dobrym stanie i poziomie (nic nie ubywa).
Jak odpale auto, cały czas się świeci, ruszam-jade, po krótkim czasie komeunikat znikł.
Ale niestety znów się później zaświecił z chwilą wyłączenia silnika.

Dowiedziałem się od kogoś (sprawdzony mechanik) z rozmowy, że to "mi wysiadł czujnik do komputera - poziomu oleju, i że niby to jest "norma" w silnikach M60".

Więc jak mam się do tego odnieść???