Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 10

W±tek: 740 V8 Nierówna praca, du¿e spalanie, b³±d

  1. #1
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2015
    Posty
    5
    BMW
    740 e38
    Sk±d
    ¦widnica

    Post 740 V8 Nierówna praca, du¿e spalanie, b³±d

    Witam mam problem z moja beemka.
    Mianowicie trzêsie/buja buda, spalanie na komputerze nawet na postoju 39,5l/100km i nie chce zej¶æ ni¿ej.Brakuje jej te¿ trochê mocy no i po pod³±czeniu pod komputer wyskakuje jeden b³±d który jak usunê pojawia siê na nowo

    A to jest ten b³±d


    Co to mo¿e byæ?

  2. #2
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Prezeslaw
    Do³±czy³
    May 2013
    Posty
    641
    BMW
    E38 4.0 M60
    Sk±d
    Warszawa
    To chyba bêdzie problem z wtryskiem. Na postoju ka¿de auto pali tyle samo. Komputer wie, ¿e nigdzie nie jedziesz, a paliwo leci.
    To co, ¿e diesel? Pewnie ¶wiece zalane;)

  3. #3
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2015
    Posty
    5
    BMW
    740 e38
    Sk±d
    ¦widnica
    a jak mogê to sprawdziæ? no i w sumie zapomnia³em dodaæ, ¿e dzieje siê to po z³o¿eniu silnika, poniewa¿ by³ rozbierany bo wymienia³em uszczelki pod g³owic±

  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2014
    Posty
    290
    BMW
    e38 m62b35
    Sk±d
    olsztyn
    sprawd¼ kostkê na 6 wtrysku(bo o ten jak widzê chodzi). wtrysk jest sterowany mas±. tzn + masz ca³y czas a masa jest lub nie ma.

  5. #5
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2014
    Posty
    26
    BMW
    e38 740i 95r 6 manual
    Sk±d
    Pisz

    Post

    Cytat Zamieszczone przez bartek852963 Zobacz posta
    Witam mam problem z moja beemka.
    Mianowicie trzêsie/buja buda, spalanie na komputerze nawet na postoju 39,5l/100km i nie chce zej¶æ ni¿ej.Brakuje jej te¿ trochê mocy no i po pod³±czeniu pod komputer wyskakuje jeden b³±d który jak usunê pojawia siê na nowo

    A to jest ten b³±d


    Co to mo¿e byæ?
    Je¶li je¼dzisz na krótkich odcinkach np 3km, tak jak ja do pracy przy minimum -3 stopni celsjusza, w tym poczekanie na poci±g i lekkie korki A na dodatek co chwilê kasujesz ten licznik to warto¶æ któr± odczytujesz jest poprawna. Moje auto w takich warunkach pali oko³o 26l/100 ale nie kasuje co chwilê interwa³u ¶redniego spalania. To jest v8 i musi tych 8 garnków zagrzaæ. A i na postoju zawsze ¶rednie spalanie ro¶nie, jak sta³em na parkingu z odpalonym silnikiem i skasowanym interwa³em to tak samo ¶rednie spalanie wynosi³o 39.5

  6. #6
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2014
    Posty
    26
    BMW
    e38 740i 95r 6 manual
    Sk±d
    Pisz
    m60b40
    trzêsienie bud±, to proponujê tak:
    - wymieñ fajki od cewek(pewnie nigdy nie ruszane, koszta nie wielkie a mo¿e wiele pomóc), ¶wiece jak nie wiadomo kiedy wymieniane to warto wrzuciæ nowe (polecam Denso k20tt gdy¿ charakteryzuj± siê niskim poborem napiêcia dziêki jednej elektrodzie, lepsz± i wydajniejsz± iskr±,a cewki w naszych v8 s± ju¿ leciwe i maj± du¿o l¿ej, fakt to, ¿e zu¿ywaj± siê szybciej od np Beru 3 elektrodowych)
    - wyczy¶æ silniczek krokowy( nie w ¿adnym rozpuszczalniku tylko w zwyklym oleju napêdowym, wlewasz do pe³na, zostawiasz na jaki¶ czas i wylewasz, potem jeszcze raz i nastêpnie starasz siê wysuszyæ bezinwazyjne ten element)
    -warto sprawdziæ po³±czenie przep³ywomierza z puch± filtra i ³±cznikiem elastycznym z przepustnic±( pucha filtra z przep³ywomierzem s± zamontowane sztywno do karoserii a nastêpnie ³±cznikiem elastycznym do przepustnicy, który ca³y czas pracuje. Rozci±ga siê i kurczy gdy¿ silnik poddany obci±¿eniom porusza siê na poduszkach silnika, ten ³±cznik mo¿e byæ popêkany i podawaæ lewe powietrze.)
    - poduszki silnika i skrzyni mog± byæ zu¿yte(sparcia³e, silnik wtedy te¿ bêdzie siê trzês³- w skrajnych przypadkach wiatrak Visco porysuje nam ch³odnice przy wiêkszych obci±¿eniach, a nawet mo¿e doprowadziæ do po³amania ³opatek wiatraka i uszkodzenia ch³odnicy wraz z jej os³on±)
    - oringi na wtryskach pb mog± byæ przepracowane(twarde i sp³aszczone) oraz który¶ wtrysk mo¿e byæ zasyfiony i ¿le podawaæ paliwo na zawory. Regulator ci¶nienia paliwa na listwie wtryskowej mo¿e nie trzymaæ odpowiedniego ci¶nienia. Wê¿e od podci¶nienia mog± byæ nieszczelne no i wtedy wiadomo.
    - a najdro¿sza z tego wszystkiego opcja(dlatego na koñcu) to lewe powietrze (nieszczelno¶æ) w kolektorze dolotowym - uszczelki, odma.
    * przep³ywomierz jak by pad³ to podczas jazdy auto mog³o by ¶wirowaæ (np strzelaæ w dolot lub wylot)
    * sondy mo¿esz sprawdziæ poprostu je odpinaj±c i kasuj±c adaptacje silnika(znajdziesz w google jak to zrobiæ)

    Zadbaj o auto które ma ju¿ swoje lata i niektóre rzeczy mog± nie domagaæ. To nie ford focus plastik z 2011r. w którym trzeba wiêkszo¶æ silnika wymieniæ przy 200ty¶ km. W m60 czasem wystarczy zadbaæ jak o kobietkê, popie¶ciæ i dogodziæ a wtedy odwdziêczy siê u¶miechem na twarzy:D

  7. #7
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2015
    Posty
    5
    BMW
    740 e38
    Sk±d
    ¦widnica
    tylko ze wcze¶niej to tak nie wygl±da³o, nawet jak skasowa³em licznik to wiadomo na pocz±tku spalanie by³o w granicach 40l ale z ka¿dym kilometrem spada³o a teraz ca³y czas sie utrzymuje 39.5l i brakuje jej mocy, peda³ wcisne gdzies do po³owy a ona niezbyt ma si³e ¿eby przy¶pieszaæ chyba, ¿e walne w pod³ogê to wtedy reakcja jest prawid³owa.
    Uszczelki s± wszystkie nowe bo jak wcze¶niej wspomina³em wymienia³em uszczelki pod g³owicami wiêc odrazu by³y wymieniane uszczelki pod kolektorami. Ca³y ten problem pojawi³ siê w³asnie po z³o¿eniu silnika, przy pierwszym odpaleniu autko chodzi³o ³adnie i po wyjechaniu z gara¿u zacze³a "ku¶tykaæ"
    Ostatnio edytowane przez bartek852963 ; 23-01-2016 o 16:32

  8. #8
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Do³±czy³
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Sk±d
    Warszawa
    Blog
    7
    Po pierwsze sprawd¼ w INPA opcjê "ROUGH" czyli korekty czasu wtrysków na ja³owym.
    Silnik -> F5 (odczyt warto¶ci) -> F7 (LU Measure)
    Prawdopodobnie jeden wtrysk siê psuje. To powinno wyj¶æ na wska¼nikach ROUGH.
    Skrzynie automatyczne siê zu¿ywaj±! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestaj± wierzyæ w Boga, to nie jest tak, ¿e w nic nie wierz±, ale wierz± w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

  9. #9
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Sk±d
    Kraków

    Post

    inpa w dme 3.3 (m60) nie ma parametru rough, jest tylko jaki¶ jeden czas wtrysku.

  10. #10
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2015
    Posty
    5
    BMW
    740 e38
    Sk±d
    ¦widnica
    Problem rozwi±zany :) przy sprawdzaniu wtrysków natkn±³em siê na od³±czony kabelek w listwie z okablowaniem, po z³±czeniu go b³±d mog³em normalnie usun±æ i beemeczka chodzi normalnie :) Wszystkim wielkie dziêki za pomoc

Podobne w±tki

  1. Za du¿e spalanie.
    Przez Piter30 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 13-04-2014, 10:18
  2. Za du¿e spalanie....
    Przez rastaomlet w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-06-2012, 15:18
  3. du¿e spalanie
    Przez jarek88 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-03-2011, 07:38
  4. M60B40 - nierówna praca i ogromne spalanie
    Przez kapitan w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-12-2009, 15:53
  5. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-05-2009, 18:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •