Strona 1 z 8 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 71

Wątek: e38 a klasyk

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą

    Post e38 a klasyk

    Witam.
    Nie wiem czy dobry dział wybrałem. Jeśli nie, to proszę moda o poprawienie.
    Chciałbym poznać Waszą opinie na temat, jaką ten popularny model BMW, może w przyszłości a może już teraz, stanowić wartość kolekcjonerską.
    Piszę o tym ponieważ aktualnie posiadam e38 które właśnie kończy już 20 lat a jej stan techniczny pretenduje ją potencjalnie do bycia właśnie takim klasykiem.
    Oczywiście mam świadomość, że nigdy to auto nie będzie jakimś poszukiwanym i cennym kąskiem dla pasjonatów i kolekcjonerów. Ale z racji tego, że ten właśnie model zamyka jakby erę klasycznych i charakterystycznych dla tej marki wzorów nie do podrobienia może być interesujące. A może się mylę?
    Co o tym myślicie?
    Ostatnio edytowane przez Tommo ; 21-01-2016 o 11:28

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,529
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    A ja myślę ze ten model jak najbardziej będzie poszukiwanym kąskiem...

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    do klasyka jeszcze za dużo trupów jeździ po drogach

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    To co zauważam, że ceny e38 się ustabilizowały. Chodzi oczywiście o te warte zainteresowania, zadbane egzemplarze a nie zajeżdżone szroty.
    Pytanie kiedy i czy w ogóle zaczną drożeć?

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar olo120672
    Dołączył
    Oct 2015
    Posty
    92
    BMW
    już bez niestety
    Skąd
    Rybnik
    Czytałem gdzieś niedawno artykuł o E38. Pisali, że to już ostatnie chwile żeby kupić po w miarę rozsądnej cenie. Bo niedługo zaczną drożeć. Pierwsze egzemplarze już za 3 lata będą miały 25 lat.
    Fiat 126p, Fiat 126p Elegant, Mazda 323F, VW Golf I, Opel Rekord 2,0 A, Fiat Ritmo, Nissan Silvia S12, Opel Senator 3,0i, BMW E32 735i, Nissan Maxima QX, Honda Prelude III, BMW E32 730i, Honda Accord TypeR, VW Polo, Mitsubishi Colt GLXI, Citroen Xsara Coupe VTS, Chevrolet Lacetti, BMW E38 740i.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Na ten czas e38 to zaden klasyk. Mysle ze ma szanse stac sie nim w przyszlosci.

    To ze mega zadbane sztuki kosztuja walizke siana nie znaczy ze sa klasykami. Wszystko co stare i w idealnym stanie kosztuje nie malo np. maluchy, polonezy, manty, W124 itd itp. Zawsze znajda sie fani marki majacy dane auto za klasyk i ceniacy je na na wagon sztabek zlota.

    W moim mniemaniu e38 jest mega. Nigdy nie przestanie mi sie podobac. Ale klasykiem napewno jeszcze nie jest.

    Pzdr.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik Awatar kuchel
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    52
    BMW
    BMW 750il-e38, BMW 540-e39 BMW 850Ci-e31
    Skąd
    Poznań
    Klasykiem według mnie zostaną tylko flagowe egzemplarze. Te z najmocniejszymi silnikami i w rzadkich wersjach wyposażenia.

  8. #8
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,151
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez kuchel Zobacz posta
    Klasykiem według mnie zostaną tylko flagowe egzemplarze. Te z najmocniejszymi silnikami i w rzadkich wersjach wyposażenia.
    Idąc Twoim tokiem rozumowania,e23 728 w idealnym stanie i welurze nie jest "klasykiem"?Przecież to nie 745 turbo...

  9. #9
    Początkujący Użytkownik Awatar kuchel
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    52
    BMW
    BMW 750il-e38, BMW 540-e39 BMW 850Ci-e31
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez Anatol Zobacz posta
    Idąc Twoim tokiem rozumowania,e23 728 w idealnym stanie i welurze nie jest "klasykiem"?Przecież to nie 745 turbo...

    Na rynku widać że najwyższe ceny uzyskują najmocniejsze silniki i najlepsze wersje. Analogicznie M3, M5, M6, 8er CSi są najbardziej cenione.
    Z resztą obojętnie od marki każde auto które było wyprodukowane w ograniczonej ilości najlepiej się ceni.
    I nie mówię że 728, 730 czy inne nie będą w cenie, ale dla kolekcjonerów według mnie zawsze najbardziej będzie się liczył silnik i ilość wyprodukowanych egzemplarz.

  10. #10
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez kuchel Zobacz posta
    Klasykiem według mnie zostaną tylko flagowe egzemplarze. Te z najmocniejszymi silnikami i w rzadkich wersjach wyposażenia.
    He he , widać po aucie w avatarze dlaczego taki Twój wniosek.

    A tak do rzeczy e 38 na pewno będzie klasykiem bo jest od samego początku mega klasyczną limuzyną. Jest ładniejsza , bardziej proporcjonalna niż np e32 , oczywiście to moja opinia.

    Po jakimś czasie każda e38 bez rdzy i innych wad będzie bardzo fajnym klasykiem , a cena będzie zależała od wersji samochodu i wyposażenia plus założeń kupującego takie auto.

    Niestety tak jak ktoś napisał 90% to szroty , pewnie w ciągu 5 lat większość się rozleci i zostaną te o ,które ktoś dbał.

Podobne wątki

  1. Tygodnik motor ostatni klasyk bmw spore nieścisłości
    Przez kruger32 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-11-2012, 22:39
  2. klasyk
    Przez rodzinabmw w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-06-2011, 08:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •