Strona 4 z 8 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 71

Wątek: e38 a klasyk

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phdomek
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    142
    BMW
    e32 730i V8 93''
    Skąd
    L-wo
    Cytat Zamieszczone przez Kazikm3 Zobacz posta


    moja jest jedna z 3482 :)
    Podpowiedz gdzie mozna znalezc takie dane? Jak sprawdzic e32 ?

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kazikm3
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    756
    BMW
    735iA 320ci cabrio
    Skąd
    UK
    jakiś gość z Australii założył stronę e38 registry i tam znalazłem te dane
    Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar phdomek
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    142
    BMW
    e32 730i V8 93''
    Skąd
    L-wo
    Ok. Dzięki za odpowiedz, fajnie mieć takie dodatkowe dane o swoim aucie.

  4. #34
    Początkujący Użytkownik Awatar ///david
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    30
    BMW
    e38 740i m54b30
    Skąd
    Małopolska
    Klasykiem będzie ale wcale nie jakimś bardzo cenionym. Wystarczy zobaczyć na poprzedników e23 czy e32 wcale nie osiągają bardzo wysokich cen - taki np golf 1 gti czy e21 323i potrafi kosztować znacznie więcej.

  5. #35
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,151
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez ///david Zobacz posta
    taki np golf 1 gti czy e21 323i potrafi kosztować znacznie więcej.
    Tylko rozróżnij dwie ceny.Chciana przez sprzedającego i osiągnięta w rzeczywistym świecie.Polskie Fiaty 125p też wystawiają za 50.000 złotych i co z tego?
    Przecież nie jest to jego wartość rynkowa...

  6. #36
    Początkujący Użytkownik Awatar ///david
    Dołączył
    Mar 2016
    Posty
    30
    BMW
    e38 740i m54b30
    Skąd
    Małopolska
    Nie żebym się wymądrzał ale auta o których wspomniałem są po prostu cenione przez kolekcjonerów...ba nawet takie e30 325i , 2 drzwiowe, na "wąskiej" sprzedaje się dużo drożej niż np e32 750i. Seria "7" jest niedoceniana i to się prędko nie zmieni (moim skromnym zdaniem oczywiście - a obserwuję rynek już dobre kilkanaście lat)

  7. #37
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    W Polsce nastała moda na nazywanie wszystkiego co stare "klasykami" i " inwestycją" - tak niestety nie jest. Liczy się liczba wyprodukowanych egzemplarzy, jakieś krótkie serie związane z rocznicą itp.
    Ważna jest też historia, dokumentacja, oryginalność . To wszystko wpływa na wartość. E38 to klasyczna linia i auto z epoki gdzie robili samochody jeszcze fachowcy , a nie księgowi. Ale miano pełnowartościowego klasyka chyba mu nie grozi. Zadbane egzemplarze z pewną historią będą trzymać cenę ale wątpię, żeby za 10 lat ceny E38 dochodziły do 100k zł i wyżej.
    Może Alpiny. Jednak jeśli ktoś chce zainwestować w klasyka i liczyć na pewny wzrost wartości samochodu to proponuję szukać innych modeli ;)
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B

    Post

    zgadzam sie z opinia wygloszona pare watkow wczesniej
    ze nie mozna porownywac e38 do innych 7mek czy bmek
    bo e38 w bmw jest wyjatkowa, to najladniejsza siodemka ever
    piekna szczupla smukla linia
    kwintesencja limuzyny

    przeciez przykladowo w Fce masa jest niedorobek, rozwiazan gorszych niz byly w e38, bagaznik nawet mniejszy
    cala ta elektronika tylko nastrecza problemow i kosztow a tak naprawde jest zbedna

    o e65 nawet nie wspominam, nigdy nie bylo ladne i kiedys i teraz, ociezale, grube, silnki zrypane
    elektronika mega zawodna, materialy gorsze jak w e38, skrzynia biegow kultura nie dorownuje tej z e38


    i nie mowie tego w cale bo mam e38, mam ja teraz i mialem 10 lat temu
    kupilem bo jest naprawde najladniejsza

    moj kolega ktory nigdy nie jezdzil bmw stwierdzil to samo, ze e38 to jest najladniejsza limuzyna ever
    nie tylko w bmw, ale ever

    poziom techniczny jesli chodiz o trwalosc, jakosc wykonania, to jest szczyt formy w bmw
    kazdy kolejny model jest juz coraz gorszy, oszczecnosci na materialach, trwalosc, wyglad, przekombinoanie w elektronice, mechanice
    rownia pochyla

    a e32 jednak odstaje jesli chodzi o auto na wspolczesne czasy, zawieszenie, wyciszenie, jakos materialow, plastikow, design
    to tylko takie e34 na sterydach, identyczne kiepskie zawieszenie, identyczne kiepskie materialy

    e38 to byl naprawde krok milowy, potem paleczke przejeli ksiegowi i bylo coraz gorzej

    jaka mamy konkurencje, obla okragla a8? no merc w220 jako tako sie trzyma z designem, ale tam trwalosc duzo gorsza jak w e38, tam juz przekombinowali z rozwiazaniami technicznymi, no ale to 98 rok, juz czasy ksiegowych, a e38 93 rok, wiec jeszcze stare dobre czasy, ostatni czas dla dobrych jakosciowo towarow, nie tylko aut
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 13-05-2016 o 11:58

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    25
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Grodzisk Mazowiecki
    Dobre egzemplarze e38 mogą kosztować już nawet 50 tyś zł i to nie tylko cena z aukcji, ale za takie kwoty ludzie kupują te auta. Jednak są to bardzo ładne sztuki z minimalnym przebiegiem, poniżej 100 tyś. Zapewne większość z Japonii.
    Co nie zmienia faktu ze na rynku jest jeszcze dużo e38, póki Seby i Janusze ich nie pokasują na latarniach lub puki rdza nie rozłoży ich na czynniki pierwsze raczej nic się nie zmieni.
    Podsumowując, moim zdaniem e38 w dobrym stanie za kilka lat będzie fajnym young timerem, ale raczej do klasyka to jeszcze daleko.

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2016
    Posty
    607
    BMW
    750ia, CL600
    Skąd
    B-B
    te przebiegi z japoni to sciema

    nie chodzi w cale ze drogo, ale to nieprawdziwe przebiegi!
    tam sie wymienia liczniki, bo cofnac nie mozna, ze niby sie zepsul sie robi, i nawet na certyfikacie jest przebieg z wymienionego licznika
    a nie ma adnotacji ze licznik byl wymieniony, adnotacja jest ale w japonskim urzedzie komunikacji...

    oczywiscie sa tam ladne sztuki, ale przeciez wiemy czym kieruja sie polscy hnadlarze! ma ktos watpliwosci? wybieraja najtansze sztuki z rzekomo malym przebiegiem by zarobic

    10-15tys euro mozna wyrwac e38 z niemieckiego rynku z przebiegiem w okolicach 100tys, pomacac, sprawdzic wlasiciela
    po co kupowac jakies egzotyki z japoni??? to glupota, w niemczech cenione sa auta z ich rodzimego rynku a nie japonczyki

    ogladalem kiedys cl600 z przebiegiem rzekomo 60tys z klasyki gatunku, potem kupilem swojego z niemiec z przebiegiem 120
    i wnetrze mial duzo mniej zniszczone niz ten z klasyki co dalo mi do myslenia, potem podrazylem temat i zorientowalem sie jak wyglada szwindel na autach z japoni

    ale zgodze sie, ladne e38 to koszt nawet 50tys zlotych

    i ludzie wydaja 50tys na e38 zamiast na e65, bo e65 sa brzydie i nigdy nie beda cenione (tzn tak mi sie wydaje)

    ale ci co przerabiaja e38 robia sobie i temu modelowi krzywde, bo ktos taki co to ma wydac 50 tys nawet nie spojrzy na ciemny gril, obnizone zawieszeniem, rigni, czy wydechy w zderzaku
    e38 najpiekniejsze jest w serii, bez przerobrek
    ludzie zrozumcie to w koncu, nie robcie wiochy bo patrzec nie mozna na te zburaczone e38 ktore nigdy nie sprzedadza sie za wiecej jak 20tysiecy
    wlasnie przez to auta maja trudnosci zeby stac sie pozadanymi klasykami
    Ostatnio edytowane przez Franco750 ; 13-05-2016 o 21:01

Podobne wątki

  1. Tygodnik motor ostatni klasyk bmw spore nieścisłości
    Przez kruger32 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-11-2012, 22:39
  2. klasyk
    Przez rodzinabmw w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-06-2011, 08:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •