Strona 2 z 8 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 71

Wątek: e38 a klasyk

  1. #11
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez kuchel Zobacz posta
    Klasykiem według mnie zostaną tylko flagowe egzemplarze. Te z najmocniejszymi silnikami i w rzadkich wersjach wyposażenia.
    Idąc Twoim tokiem rozumowania,e23 728 w idealnym stanie i welurze nie jest "klasykiem"?Przecież to nie 745 turbo...

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Może też jest klasykiem,ale mniej poządanym.
    Gdybym mial wrzucać kase w limuzyne z mniejszym motorem niz v12 to jakoś szkoda by mi było..

  3. #13
    Super Moderator Awatar Anatol
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    6,149
    BMW
    e38 735 iA
    Skąd
    Warszawa
    "Może"?
    Przecież rozmawiamy o modelu,a nie o indywidualnych gustach kupujących lub wersjach.To weryfikuje rynek.Wiadomo,że 728 będzie tańsze od 745.Jednak model sam w sobie będzie klasykiem.Przykład e32.Czy ona 730,czy 750 to jeśli jest w stanie idealnym to jest klasykiem.

  4. #14
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez kuchel Zobacz posta
    Klasykiem według mnie zostaną tylko flagowe egzemplarze. Te z najmocniejszymi silnikami i w rzadkich wersjach wyposażenia.
    He he , widać po aucie w avatarze dlaczego taki Twój wniosek.

    A tak do rzeczy e 38 na pewno będzie klasykiem bo jest od samego początku mega klasyczną limuzyną. Jest ładniejsza , bardziej proporcjonalna niż np e32 , oczywiście to moja opinia.

    Po jakimś czasie każda e38 bez rdzy i innych wad będzie bardzo fajnym klasykiem , a cena będzie zależała od wersji samochodu i wyposażenia plus założeń kupującego takie auto.

    Niestety tak jak ktoś napisał 90% to szroty , pewnie w ciągu 5 lat większość się rozleci i zostaną te o ,które ktoś dbał.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar kuchel
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    52
    BMW
    BMW 750il-e38, BMW 540-e39 BMW 850Ci-e31
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez Anatol Zobacz posta
    Idąc Twoim tokiem rozumowania,e23 728 w idealnym stanie i welurze nie jest "klasykiem"?Przecież to nie 745 turbo...

    Na rynku widać że najwyższe ceny uzyskują najmocniejsze silniki i najlepsze wersje. Analogicznie M3, M5, M6, 8er CSi są najbardziej cenione.
    Z resztą obojętnie od marki każde auto które było wyprodukowane w ograniczonej ilości najlepiej się ceni.
    I nie mówię że 728, 730 czy inne nie będą w cenie, ale dla kolekcjonerów według mnie zawsze najbardziej będzie się liczył silnik i ilość wyprodukowanych egzemplarz.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Bez wątpienia E38 doczeka się miana klasyka. Czas cały czas weryfikuje co się utrzyma a co pójdzie na żyletki. Wielkim minusem modelu jest jego wrażliwość na korozję przez co nieliczne sztuki w ori lakierze będą rosły w cenę.
    Flagowy model zawsze ma największą wartość kolekcjonerską ale to nie znaczy, że 728 nie będzie poszukiwane. Jeżeli trafi się jakiś wychuchany golas z 5 cyfrowym przebiegiem to osiągnie godziwą cenę. Ale V12 będzie zawsze w czołówce. Widać taką tendencję w cennikach aut klasycznych. Zawsze najwyższy model jest najdrożej ceniony.
    Kolejnym kryterium będzie na pewno wyposażenie.

    Ja osobiście nie mogę się trochę doczekać E38 na żółtych. Korci mnie z jednej strony ;) Może będę pierwszy... Ale trochę krytyki by poszło na pewno...
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez ELVIS Zobacz posta
    He he , widać po aucie w avatarze dlaczego taki Twój wniosek.

    A tak do rzeczy e 38 na pewno będzie klasykiem bo jest od samego początku mega klasyczną limuzyną. Jest ładniejsza , bardziej proporcjonalna niż np e32 , oczywiście to moja opinia.

    Po jakimś czasie każda e38 bez rdzy i innych wad będzie bardzo fajnym klasykiem , a cena będzie zależała od wersji samochodu i wyposażenia plus założeń kupującego takie auto.

    Niestety tak jak ktoś napisał 90% to szroty , pewnie w ciągu 5 lat większość się rozleci i zostaną te o ,które ktoś dbał.
    Wg mnie E38 bedzie klasykiem ale za 20 lat
    Za 30 lat E65 będzie klasykiem.
    Ostatnio edytowane przez miro ; 22-01-2016 o 21:37

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    66
    BMW
    740i E38
    Skąd
    L-ca.
    E 38 bedzie klasykiem,jeszcze nie teraz ale za jakis czas napewno. To ostatnie Bmw o klasycznej lini,no moze jeszcze e39 Podobnie bylo z e34 i e28,dobre egzemplarze chodzily w cenie zlomu a teraz bez 15k nie ma co sie za autem rozgladac.

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kazikm3
    Dołączył
    Jan 2014
    Posty
    756
    BMW
    735iA 320ci cabrio
    Skąd
    UK
    za 30 lat e65 będą wszystkie na złomie
    Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Tommo
    Dołączył
    Aug 2013
    Posty
    328
    BMW
    TTRS 438 KM i 617 Nm Lex RX450h
    Skąd
    Nowe Miasto nad Pilicą
    Cytat Zamieszczone przez krzywy Zobacz posta
    E 38 bedzie klasykiem,jeszcze nie teraz ale za jakis czas napewno. To ostatnie Bmw o klasycznej lini,no moze jeszcze e39 Podobnie bylo z e34 i e28,dobre egzemplarze chodzily w cenie zlomu a teraz bez 15k nie ma co sie za autem rozgladac.
    Zadbane e28 z większymi silnikami osiągają już teraz wartość <50 kpln.
    Z drugiej strony e32 ma stosunkowo niskie ceny w porównaniu do analogicznych modeli Mercedesa czy Jaguara.

Podobne wątki

  1. Tygodnik motor ostatni klasyk bmw spore nieścisłości
    Przez kruger32 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-11-2012, 21:39
  2. klasyk
    Przez rodzinabmw w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-06-2011, 07:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •