Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 40

Wątek: Błąd na błędzie bardzo prosze o ich rozkodowanie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1

    Post Błąd na błędzie bardzo prosze o ich rozkodowanie

    Poprawilem zdjecia bo wiekszosc byla taka sama..

    Witam.
    Dzis rano odpalilem auto i od razu czulem ze cos nierowno pracuje.. po chwili wywalilo blad "Engine Fault - ".... damage catalyser" zgasilem odpalilem i juz bylo oki.... Wracam z pracy, przejechalem z 10km i zauwazylem na zegarach blad silnika.. Zaden komunikat nie pojawil sie.. ponowne odpalenie nie zlikwidowalo checka... Wrocilem, odpalilem Inpe i takie widoki mnie zastaly:
    Pomoze ktos w diagnozie?

























    Skasowalem to wszystko i zostal aktywny jeden.. nie moge go skasowac..

    Ostatnio edytowane przez charzun ; 20-01-2016 o 09:06

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    117
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    Poznan
    Witam

    Cewka na 2 cylindrze ,
    Secondary Air System to chyba bedzie to https://www.youtube.com/watch?v=v7YZ7q-xCyw
    To ostatnie nie mam pojęcia wujek google http://parts.bmwofsouthatlanta.com/p...901438062.html
    Ostatnio edytowane przez tygrysek2002 ; 19-01-2016 o 22:01

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Zauwazylem ze nie mam zapisanych stacji radiowych i ich nie moge zapisac.. Mozliwe ze to od bledu ktory wraca od razu po kasowaniu? Dodam ze wzmacniacz logic 7 mam troche uszkodzony tzn nie dzialaja subwofery pod fotelami..

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Mam kolejne pytanie..
    "Mileage" w inpie mam 303104km a na blacie 273000km.. Czyzbym mial odmłodzone auto o 30tys km?
    Co do tych wypadajacych zaplonow moge podejrzewac słynne wałki ? Tylko lewa i prawa glowica naraz? bo rozumiem cylinder nr. 7 nie jest na tej samej glowicy co 1, 2, 4?
    Dzis rano auto wogole nie chcialo odpalic.. Za pierwszym razem zlapal pochodzil sekunde i zgasl.. Pozniej dopiero za 4 razem zapalil i chodzil normalnie lecz po 10km wywalilo znowu check.. Wroce to zobacze co inpa powie...
    Dodam ze z okolic glowic nic nie puka/trzeszczy itd.. pracuje bardzo cicho.. Delikatnie jedynie vanosy cykaja ale troche to chyba musza?
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 23-01-2016 o 06:53

  5. #5
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i , G11 750i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Kurde.... pamiętam nasze problemy z 740

    Teraz jak czytam znów o tych bardzo podobnych problemach to odechciewa mi się wersji benzynowych

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Kurde.... pamiętam nasze problemy z 740

    Teraz jak czytam znów o tych bardzo podobnych problemach to odechciewa mi się wersji benzynowych
    Dokladnie.. Juz moglem zostac przy e38 bo tam silnik ogarnalem w koncu w 100% a 2 dni po tym sprzedalem auto.. Kupujac e65 myslalem ze mnie na jakis czas omina takie problemy a tu widze jeszcze gorzej niz w e38...

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Sprzedaj tego parcha i kup Mercedesa-problem z silnikami z głowy. :-)
    Już lepiej było trzymać E38..Spałbyś chociaż spokojnie.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    A kupie merca za 30tys z podobnym wyposazeniem i silnikiem?

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Kupisz W220 przed liftem za 30 tys bez problemu.
    Dochodzi do tego airmatic-dziwne tylko,ze osoby ktore narzekają na ten system kupiły takie auto w przedziale do 20tyś :)
    Wszystko się zużywa,auta mają nakulane po 300-400 tys i ludzie się dziwią,ze padają amortyzatory po 3 tyś sztuka skoro auto nowe kosztowało pol miliona.
    W Mercedesie z tych lat raczej nie ma problemów z silnikami benzynowymi.
    Dodatkowo warto sie przyjrzeć miejscom narazonych na występowanie korozji w przypadku tego modelu.

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    203
    BMW
    E65 745i 05r.
    Skąd
    Kalisz
    Cytat Zamieszczone przez impex Zobacz posta
    Kupisz W220 przed liftem za 30 tys bez problemu.
    Airmatic to jedno.
    Drugie to to, że W220 rdzewieje na potęgę

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •