Ale old i new Ci działają, czy możesz wejść tylko w jedną z opcji? Mi działa tylko połączenie z modułami "new".
Byłem jeszcze raz z kompem w aucie, zakodowałem FA według instrukcji: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtop...ad7e4&start=15
Wpisałem opcję $456, usunąłem $481. Zakodowałem to w obu głównych modułach, tj. CAS i LMA.
Później w INPIE skasowałem wszystkie błędy, ale wróciły od razu.
Pomyślałem, że jeszcze raz wgram softy przez WinKFP, już po zmianie FA. Niestety nic to nie dało.
W tej chwili nadal mam takie błędy:
driver seat satellite: 977D Hallschalter : Unterbrechung
passanger seat satellite: 9816 Hallschalter : Unterbrechung oraz 97DF Kommunikationsstoerung OC3
Dodatkowo wszedłem w odczyty ze sterowników, i dla kierowcy wygląda to tak:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...erowca%202.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...erowca%203.pdf
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...erowca%204.pdf
A dla pasażera pierwsze dwa tak samo, a trzeci:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...erowca%204.pdf
Czy z tego wynika, że nie działają ani maty, ani napinacze? Napinacze mam na 100% sprawne, podłączone z moich foteli. Przełożone są również te małe moduły.
Dodam jeszcze, że zapięcie pasów nie zmienia nic, ani w sterowniku fotela kierowcy, ani pasażera.
Na jednym z ekranów, nad wartością Resistor Detonation Pill (zaznaczoną zresztą na czerwono, czyli nie w normie), jest napis "widerstand Zuendpille seit der letzte POR Noch nicht gemessen". Rezystancja nie jest mierzona od ostatniego "POR"? O co tu chodzi?
Pytanie chyba najważniejsze: uwaliłem sterowniki? Chociaż komunikacja z nimi działa...