Strona 11 z 14 PierwszyPierwszy ... 910111213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 137

Wątek: Beznynka? Diesle?? Namieszaliście...

  1. #101
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    3
    Do rzeczy: 745d. Moim zdaniem to najlepszy silnik to 7. V8: kultura pracy tak duża, że prawie nikt nie wierzy że to diesel. Ekonomia: 10l/100 lm średnio w cyklu mieszanym. Przyspieszenie - z dołu rewelacja, lepiej niż M5, w wyższych pułapach szybkości - bardzo dobre. Awaryjność - póki co żadna przy przebiegu 130 tys. km. Moim zdaniem porównywanie 740d z 745i nie jest trafione. Za to śmiało można porównać 745d i 745i. Jeśli chodzi o silnik benzynowy z dużymi emocjami w nowe serii 7 - interesująco zapowiada się 760 z serii F01, ale póki co nie jechałem.
    enix, jakie koła masz w 745d , że potrafisz sprawnie zabrać się od dołu ?? U mnie przy 20calach zawsze ingeruje DSC :( Chyba że masz na myśli przyspieszenie od 1200obr na dowolnym biegu poza pierwszymi dwoma :) I oczywiście każdy wolnossący wysokoobrotowy motor, nawet V10, w takim teście przez kilka (naście) sekund będzie daleko w tyle. Co do reszty, czyli awaryjności i spalania ( w moim przypadku 11.2 i 120kkm przebiegu ) to jestem zgodny. 760i zapowiada się smakowicie, ale mnie wystarczy F01 750i z ew. z programem w okolice 500koni. Zresztą potencjał 4.4biturbo BMW pokazało w X5/X6 M które mają po 550koni i 750Nm, mają też jednak napęd AWD, a F01 nie, więc te setki niutonów w 760i będą mogły służyć tylko do zostawiania wielometrowych czarnych śladów na asfalcie tak jak np w przypadku S AMG 65.
    Jestem posiadaczem dwóch aut BMW: E65 745d 330 KM @ 750-Nm oraz benzynowej: E60 M5 507 KM @ 520 Nm. Poprzednio miałem E60 535d 272KM @ 560 Nm bi-turbo.
    :D Też się przesiadłem z 535d, ale zamiast M5 do upalania używam mocnego AWD innej marki.

    Pzdr,

  2. #102
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    19
    witam
    a no wlasnie ile wam pali 3.oD
    a 4.oD
    niewiem czy dobrze slyszalem ale podobno skrzynie sie strasznie sypia no bo w manulu niema czy si emyle?:)

  3. #103
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Volumax
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    415
    BMW
    Corvette C7, BMW BMW X6 40d, Jeep Grand Cherokee Summit
    Skąd
    Warszawa
    Odnośnie skrzyni to jak dbasz tak masz. Jeśli nie robisz cudów z podnoszeniem mocy. Wymieniasz olej i filtry co jakieś 150 tysi, nie zarzynasz auta bo to nie corveta to nie ma co się obawiać. Problem w tym że jak kupujesz furaka to nie wiesz jak koleś eksploatował auto i czy odpowiednio je serwisował i to jest ten ból. Przy zakupie najlepiej podjechać do ASO lub firmy zajmującej się automatami i obadać temat bo to drogi cymes. Przy e65 cena skrzyni to jakieś 5 kawałków na alle drogo + olej + micha 1200 + demontaż starej skrzyni + włożenie drugiej w zależności od majstra co będzie ci to robił. Najlepszym rozwiązaniem jest w przypadku rozpadu skrzyni naprawa własnej bo wtedy masz gwarancję i wiesz co masz. Problemem są jednak często dużo większe koszta naprawy niż zakup drugiej używanej. Według moich informacji a jestem na bieżąco :) to skrzynie automatyczne wcale nie psują się cześciej niż manuale.

  4. #104
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Uważam, iż 740D E-38 dostanie od 740i M62B44TU i to sporo w dieslu tylko odczucia chwilowe są olbrzymie bo chwilowo mamy wielki moment ale jest on w małym zakresie biegi są krótsze chwilowy odpał jest po prostu podobny ale tylko chwilowy jakby zrobić test 0-220 to pewnie diesel poległby sromotnie :)

    Swoja drogą kolegę z leszna zapraszam na porównanie 730d kontra 735i tylko muszę przepływomierz i świece ogarnąć :)

    740d nie ma chyba w okolicy, żeby porównać??

  5. #105
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I
    ... mamy wielki moment ale jest on w małym zakresie biegi są krótsze chwilowy odpał jest po prostu podobny ale tylko chwilowy...
    Pomimo że jestem zwolennikiem benzyn, to powiem Ci że możesz się pomylic na dieslu

    Owszem - zakres obrotów jest krótszy w dieslu, ale obecne turbiny "dmuchają" cały czas i niema efektu turbodziury, a silniki M62 potrzebuja jednak obrotów żeby ostro ruszyć

    Spontaniczne "z dołu" jest tylko V12 :medit:

    A że ja nie szukałem najszybszego samochodu, nie jeżdzę z maksymalnymi prędkościami, cenię komfort i taniość obsługi stąd mój wybór padł na M62 - do czego namawiam
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #106
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    140
    BMW
    320dT E91, było 745i E65 x2
    Skąd
    Oświęcim
    Nie wiem jak jest z benzynami w E38, ale moja N62B44 (4.4 benz V8 333KM) radzi sobie już od dołu bardzo dobrze i tak na prawdę na codzień nie musze jej wysoko kręcić, żeby dynamicznie jeździć. Pomijam już fakt że do standardowej codziennej spokojnej jazdy zakres obrotów 1100-1500 jest wystarczający.

  7. #107
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    wiadomo, iż M62B44 na dzień dobry nie powala, ale zwłaszcza jak ma vanos to wciska od zera i to ostro moje 735 traci przyczepność przy każdym mocniejszym dodaniu gazu :) a silniczek ma aby 238KM i 345Nm a nie 300KM i 440Nm jak 4,4 :) A przy typowym wyścigu wygra 4,4 z 4,0d mocą przy ściganiu liczy się moc przebieg momentu bardziej przy codziennej eksploatacji :)

    Swoją droga trzeba by sprawdzić 4,4 kontra 4,0D na jakimś ładnym pasie startowym i wtedy wszystko wiadomo :)

    U mnie do codziennej jazdy starcza 1500-2200 do dotrzymania kroku jakiemuś tam 2,0TDI to tak 2000-2700RPM :)

  8. #108
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    140
    BMW
    320dT E91, było 745i E65 x2
    Skąd
    Oświęcim
    N62B44 ma 450Nm i 333KM :) chyba że mówiłeś o M62B44, gdzieś miałem krzywą przebiegu, ale od dołu zaczyna się ok 360-380Nm tak więc przy niskich obrotach daje rade. Bardzo fajnie sie tym jeździ, ze świateł delikatny gaz, obroty nie dochodzą nawet do 3000, a większość aut zostaje z tyłu.

    Z diesli chciałbym sprawdzic na żywo 745d, miałem zamiar przejść na 760i niebawem ale po rozmowie z kilkoma użytkownikami oraz zebraniu oponii ludzi którzy mieli okazje je użytkować chyba zrezygnuje - lubie mój serwis, ale nie chce w nim siedziec codziennie ;)

    Jeździłem też ostatnio 730d w E65 po lifcie (2007r) i powiem szczerze że całkiem fajnie sie zbiera, ale tylko na początku. Potem nagle zakres obrotów się kończy, skrzynia przerzuca jak oszalała, no i ten klekot jak tylko się zatrzymamy gdzieś. Miłe za to było spalanie - znajomy ciśnie te 730d ciągle i średnio 11.5 wychodzi, więc dość ekonomicznie. Z tym że aby tym dynamicznie jeździć, to trzeba cisnąć ciągle pod czerwone pole.

  9. #109
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Czemu o 760i takie złe opinie krążą :/ Aż tak sie psuje? O moim M73N w samych superlatywach sie ludzie wypowiadają, V12 w E32 też świetna podobno. A w E65 taka lipa jest?
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  10. #110
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    140
    BMW
    320dT E91, było 745i E65 x2
    Skąd
    Oświęcim
    Jest bardzo problematyczny w serwisowaniu, czekam jeszcze z tematem bo nie spieszy mi sie zmiana auta. Musze pogadac z kilkoma osobami z DE które tam jeżdżą tymi autami.

    Co do awaryjności - jak kiedyś przeglądałem ogłoszenia, to 3 z pierwszych 10 (rocznik 2003 w górę, przebieg do 100 tys) miało wpisane 'nowy silnik'. Tak więc coś jest na rzeczy.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •