Odgrzewam. Dwa pytania odnośnie uszkodzonego magla:
1. W jakich sytuacjach stuka, np. jazda po kocich łbach, najeżdżanie na krawężnik?
2. Czy każdy magiel, który stuka, też cieknie, czy stukanie to pierwszy objaw, a potem zaczyna dopiero cieknąć?
Odgrzewam. Dwa pytania odnośnie uszkodzonego magla:
1. W jakich sytuacjach stuka, np. jazda po kocich łbach, najeżdżanie na krawężnik?
2. Czy każdy magiel, który stuka, też cieknie, czy stukanie to pierwszy objaw, a potem zaczyna dopiero cieknąć?
1. może ale nie musi
2. nie
Trzeba osunąć osłony drążków i zobaczyć czy są luzy nic skomplikowanego !
Masakra.......tyle powiem.
.......A jak wentyle w kołach??????? Stukaką ????
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
No właśnie odwrotnie, nic mi nie stuka i nie cieknie, a na podnośniku koło wyraźnie miało luz i diagnoza padła, że to przekładnia. Jadę jeszcze raz w czwartek z cichą nadzieją, że to jednak tylko drążek. Nadzieja podobno umiera ostatnia :P
Ale trzeba się jej trzymać jak tonący brzytwy :)
I co ???? Magiel czy drązki.????
Ogólnie wiadomo ,że magle w E65 do trwałych nie należą bo są krótkie i duże siły muszą znosić a żeby wymontować go z auta to niech to szlak trafi. :(