To może miałem szczęście , ktos mi tego gościa polecił , jak będe musiał to znowu do niego pojadę. .
To może miałem szczęście , ktos mi tego gościa polecił , jak będe musiał to znowu do niego pojadę. .
a miało być tak pięknie wszystkie uszczelki,pompa wody,łańcuchy itd są i czekają ale pojawił się problem z panewkami bo żadne nie pasują 3 kpl i żaden nie podchodzi.pozostało mi tylko w serwisie ale cena zabija mnie i wiarę w moją dalszą jazdę tym autem bo po podliczeniu kosztów to bmw wyjdzie mnie ok.40000 pln. dajcie jakieś słowa otuchy bo opadłem z sił
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
tyle że to nie była okazja bo zdecydowałem się na jej zakup bo jest cała w oryginale i przez to cena nie była okazyjna,cena była adekwatna do ładnej 7 z pukającym silnikiem.no to teraz mam ładną bmw 7 w oryginale z prawie nowym silnikiem tyle że za w ch..... j kasy
Słowa otuchy nie będą potrzebne, jak wyjedziesz nim na autostradę i wciśniesz pedał gazu ;)
A propo panewek, to kto mi wyjaśni, o co chodzi z tymi ich kolorami?
SCHEMAT
Na 1. stronie dostałeś już info, że wymiana silnika wraz z jego serwisem (rurka, uszczelniacze, olej, uszczelki, etc.) będzie najlepszym rozwiązaniem, ale Ty wiedziałeś swoje... No ale my się przecież nie znamy ;)
No To racja. Ja też Ci tak radziłem. Znam ten ból z autopsji. Kupiłem kiedyś "okazyjnie" Audi A8 z motorem 3.3 tdi Też tylko stukało w nim coś i liczyłem ze sie zmieszcze w kwocie 5-6 tys zł . Okazały się wytarte wałki rozrządu i praktycznie masakra w głowicy. Suma sumarum ,części okazały się masakrycznie drogie i remont silnika po kupie stresów i załatwiania wyniósł prawie 15 tyś zł z czego 1,8 tyś zł robocizna. To zaowocowało tym ,że miałem najdroższą A8 3.3 tdi z tego rocznika.
Obecnie mam w mojej 7ER 3.0 benzyna z silnikiem M54. Dla niektórych to jest wstyd mieć 231 ps w 7er ale mnie wystarcza i uważam jak dla mnie ,że Niemcy zrobili w 2003 roku gienialne posunięcie stosując ten silnik w E65 . Jest uleczony od wszystkich wad jakie ten silnik posiadał we wcześniejszych latach jego produkcji gdzie był montowany w innych ,mniejszych modelach BMW,jest bardzo ekonomiczny,całkiem fajnie przyspiesza i ogólnie nieźle sobie radzi a w razie awarii kupię go za niecałe 2 tyś zł a z całym osprzętem za niecałe 3tyś. Mam mniej mocy ale bardzo spokojny sen :) Dźwięk rzedowej szóstki osobiscie bardzo lubie.
Wracając do Twojego problemu nie wiem jakie części juz zakupiłeś ,ale w dalszym ciągu proponuję Ci zakup innego silnika a ten co masz zostaw na czesci a jak kiedyś auto sprzedasz to tem silnik też bez problemu sprzedasz na części.
Ja znam jeden przypadek, gdzie auto z uszkodzoną skrzynią dało się naprawiać po kosztach. Reszta "okazji" to mniej więcej wychodzi tak jak kolega opisuje, czyli trochę drożej niż jeżdżące auto + kupa nerwów i zawracania głowy. Współczuję koledze ale to niestety był scenariusz do przewidzenia.
Podobnie jak @miro uważam, że lepiej kupić słabszy model i nie zastanawiać się czy duża naprawa zachwieje moim budżetem niż na siłę brnąć w topowe jednostki silnikowe. Jak szukałem swojej e39 to chciałem 4.4 bez vanosa z manualem. Udało się kupić 2.8 i czasem żałowałem, że nie mam niemal 300 koni i 6 biegów ale z moim 2.8 kompletnie nic się nie dzieje. 100 tyś na gazie przejechałem i tylko standardowe drobiazgi robię. Jak mnie czasem nachodzi na "lepsze auto" to przypominam sobie, że dobry samochód to taki, co go na luziku utrzymam bez kombinowania z używkami, tanimi zamiennikami czy regeneracją nieregenerowalnych podzespołów.
Koledze jeszcze doradzę poszukać za granicą, rynek części jest bardzo duży i jak masz czym jeździć to może zapoluj na te panewki na ebay.
Chodzi o nad wymiar,czyli jak wał wyda na 1 lub 2 szlif.
święy,wytłumacz mi jak panweki mogą nie pasować.Z tego co pamiętam,to nie robili ci szlifu.Może coś było już modzone na sprzedaż i nie wyszło.Mierzyli ci wał,jakieś numery ze staruch panewek masz dla porównania.Gdzie robisz auto ?
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 11-01-2016 o 12:17
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si