Cytat Zamieszczone przez coboss
Oryginalna barwa to 4300 nie bierz większej jak 6k i jeżeli chcesz kupić kup zestaw z najwyższej półki albo sobie daruj :) reszta to typowe WT pamiętaj o 3 rzeczach

1. klosze przestaw na jazdę lewostronną (xenon ma inny kont świecenia)
2. jedź ustaw prawidłowo światła
3. pamiętaj, że jak ktoś wsiada do tyłu lub masz coś w bagażniku o regulacji aby nie razić

I jeszcze jedna kwestia musisz mieć soczewkę!!! Jak masz zwykłe lampy to zapomnij to chyba, że chcesz stracić dowód rejestracyjny lub w gorszym przypadku dostać w łeb od wściekłego kierowcy :D
Prawie z całą wypowiedzą należy się zgodzić z zastrzeżeniem punktu 1. Poprawnie przygotowany żarnik HID do konwersji będzie ogniskował tak samo jak zwykła żarówka. Przestawienie na ruch lewostronny spowoduje, że zamiast standardowego układu świateł _/_/ będzie ____ czyli innymi słowy słabo oświetlone pobocze.

Należy też pamiętać, że pomimo zastosowania soczewek we wszystkich typach lamp e38 kształt samego odbłyśnika jest trochę inny w autach na zwykłą żarówkę od tych na xenon. Efekt będzie taki, że hid zamontowany w zwykłą oprawę pomimo soczewki będzie raził (ale to i tak nic przy zamontowaniu hida do zwykłej lampy).