Przecież to przyjacielska rozmowa ;D ja nie jestem z tych co się denerwują i obrażają ;)
Ale jestem zdania, żeby zaczynac od najprostrzych rzeczy a nie od rozkręcania auta ;) :papa:
Przecież to przyjacielska rozmowa ;D ja nie jestem z tych co się denerwują i obrażają ;)
Ale jestem zdania, żeby zaczynac od najprostrzych rzeczy a nie od rozkręcania auta ;) :papa:
Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98
Z tym kłóceniem to był żarcik :hihi:Zamieszczone przez EVAN
![]()
Też jestem tego zdania , ale plasticzki przy tej temp. mogą sprawić sporo problemu!! :)
Kolega zrobi jak będzie uważał ....
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D
hej, troche sie sytuacja zmienila. Wygrzebalem z kolega przycisk od sterowania roleta i byla nawet realcja - roleta zadziałała...... raz:/ Ale teraz przynajmniej przy przełączaniu stacyjki sa dwa pykniecia przy rolecie, natomiast przy wciskaniu przycisku jest reakcja w postaci cykniecia.. ale toi tylko tyle
per aspera ad astra
W takim razie moim zdaniem stoi właśnie trybiki w rolecie! Trzeba zdemontowac półkę (poszukaj na forum) - było juz omawianeZamieszczone przez ariusz
Dla ułatwienia:
Po dwie śruby w każdym oparciu (lewym i prawym) u dołu po wyjęciu siedziska - klucz 10
Cztery koleczki na wysokości zagłówków - po dwa na stronę
Demontaż tylnych lampek i odkręcenie trzech śrub na stronę - chyba klucz 8
Wyjęcie obicia tylnych słupków
W bagażniku trzy śruby mocujące mechanizm rolety - klucz 10
Wyjecie kratek wentylacyjnych - choc nie koniecznie, ale łatwiej podnieść wtedy półkę
Zdemontować mechanizm wraz z silnikiem i do dzieła.
Poszukaj na forum - był nawet link do fotorelacji :P
Np ta http://www.bimmerboard.com/forums/posts/1627 tylko bez instrukcji demontażu.
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D
a jest jakas roznica w demontazu elektrycznych i zwykłych foteli z tyłu? Słyszałem ze elektryczne duzo trudniej zdjąć
per aspera ad astra
Z tego co sie orientuję mechanizm unoszący zagłówek jest przykręcony do tylnej ściany grodziowej. Co do siedziska to nie wiem. Niech wypowiedzą sie Ci co posiadają el. fikolki z tyłu :)
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D
No to w weekendzik bede grzebac. Pogoda powinna byc juz zdaje sie ladniejsza
Obejrze dziś wszystko i sie mentalnie przygotuje;)
Moze akurat ktos bedzie mial wolne i mi pomoze?;))
per aspera ad astra
Co prawda nie zdjałem tylnej półki, ale udało mi sie na tyle dogrzebac, ze zobaczyłem, ze jedno ramie jest pekniete.
Jakie sa koszty takiego ramienia?
Mam na mysli to ramie wycodzace z silnika. Zdaje sie jest aluminiowe, choc na 100% nie wiem, bo sie mu nie przyjrzałem.
Aj, no i chyba jednak będę prosić o pomoc w demontazu tylnej półki.
Nie chce nic uszkodzic, ani połamać, a chciałbym to wykonac w miare sprawnie i bez strat.
Poświeciłby mi ktoś troche czasu?
per aspera ad astra
Z tego co mi wiadomo to samo ramię nie jest dostępne. Chyba że trafisz z rozbiórki. Możesz kupić używkę na części. Długo leżała na alegro (może jeszcze jest) roleta właśnie z pękniętym jednym ramieniem. Jeśli to drugie które było całe by do Ciebie pasowało to mógłbyś spróbować je podmienić. Całe rolety (z półką lub bez) chodzą po ok 300-400zł - oczywiście używki :)
[URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]
Mam pytanko.Chciałbym zamontować u siebie w aucie rolete fabrycznie jej nie ma,co powinienem kupic:rolete,przycisk,czy potrzebny jest jakiś moduł sterujący roletą....?