Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Pozdrowienia od nowicjusza

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar Buc
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    11
    BMW
    Szukam E32
    Skąd
    Okolice Łodzi

    Post Pozdrowienia od nowicjusza

    Szanowni Państwo,

    zgodnie z zaleceniami Administratora forum, zakładam temat z powitaniem.

    Na imię mam Maciek i mieszkam na wsi za Łodzią.
    Parę słów o mnie: Ksywa Buc wzięła od konia Aleksandra Wielkiego i tak nazywają mnie wszyscy znajomi. W wolnym czasie szukam żony ;) oraz moim hobby jest kolekcjonowanie nagrań muzycznych (zarówno płyt CD jak i winylowych), jestem wielkim fanem zespołu Black Sabbath i zbieram wszystkie możliwe wydawnictwa jakie się ukazały. Oprócz tego, mam sporo zwierząt: dwa koty, trzy psy, oraz oczko wodne, któremu poświęcam wiele czasu - mieszka tam mnóstwo kolorowych rybek oraz sporo żółwi wodnych. Z wykształcenia jestem prawnikiem i chętnie też doradzam w tego typu sprawach.

    Niestety, jeszcze nie mam BMW, lecz od dłuższego czasu rozglądam się ciekawym egzemplarzem. Bardzo podoba mi się E23, lecz zamiłowanie do silników Diesla oraz rzędowych szóstek kieruje ku modelom E38, za to model E32 wydaje się być najrozsądniejszym wyborem oraz ma to co w samochodach najbardziej mi się podoba - klasyczna linia, sporo chromu oraz okrągłe lampy! Dlatego od pewnego czasu przeglądam to forum by podjąć dobrą decyzję. Wiem, że te samochody mają swoje lata i cierpią na błędy eksploatacyjne, dlatego uważam że model E32 z silnikiem M30B30 z manualną skrzynią biegów przed liftingiem będzie najrozsądniejszym pomysłem. Lecz serce bije mi mocniej na myśl o 740iL ;) E23 to już zabytek, renowacja tego samochodu pochłonie krocie, a i tak użytkowanie tego modelu na co dzień nie wchodzi w grę. W przypadku E38 widzę dużo opinii, że jest awaryjnie, drogo i uciążliwie. Dlatego E32 wydaje się być dobrym kompromisem.