Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: N62B36 - kilka problemów, dłuuuugi wywód.

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    7
    BMW
    E36
    Skąd
    Krośniewice/Łódź
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Ad1. Nie jestem pewny czy takie łożyska występują w N62

    Występują, na wałku Valvetronica. Niestety nie wyobrażam Sobie ich wymiany bez wyjęcia wałków vvt i ssącego. Co za tym idzie potrzebne będą blokady, trochę wiedzy jak to poskładać i dużo czasu.

    A skoro już rozrząd rozebrany, to można łańcuch i ślizgi zmienić dla spokoju.

  2. #2
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez spinaczo Zobacz posta
    Występują, na wałku Valvetronica. Niestety nie wyobrażam Sobie ich wymiany bez wyjęcia wałków vvt i ssącego. Co za tym idzie potrzebne będą blokady, trochę wiedzy jak to poskładać i dużo czasu.

    A skoro już rozrząd rozebrany, to można łańcuch i ślizgi zmienić dla spokoju.
    Pokaż mi która to część, bo widziałem je w innym modelu silnika, ale w N62 ich nie widziałem.


    EDIT:
    Dobra, znalazłem :)
    Ostatnio edytowane przez damned1 ; 05-12-2015 o 22:10

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    46
    BMW
    e65 735i
    Skąd
    poznan
    Widzę że kolega jest z bydgosczy...i co będziesz wymieniał rozrząd ? Jeśli tak to w jakim warsztacie w bydgoszczy?Pytam ponieważ mnie też czeka wymiana i zastanawiam się gdzie go dać do zrobienia..

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    19
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez buhhh Zobacz posta
    Widzę że kolega jest z bydgosczy...i co będziesz wymieniał rozrząd ? Jeśli tak to w jakim warsztacie w bydgoszczy?Pytam ponieważ mnie też czeka wymiana i zastanawiam się gdzie go dać do zrobienia..
    Auto stoi obecnie u mechanika w Solcu, który podobno ma pojęcie o tym co robi, tym bardziej że znajomej w N42 wymieniał również łożyska na wałku Valve.

    Znalezienie mechanika od N62 to wbrew pozorom trudne zadanie (przynajmniej w przypadku awarii która wystąpiła u mnie) - co dostałem namiar, to żaden problem oczywiście ale "A bo Wie Pan... Najlepiej to byłoby silnik wymienić..." Najszybciej - na pewno. Czyli wygląda na to, że zaczynają się kończyć mechanicy, a ich miejsce zastępują "wymieniacze".

    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Po takim złomie w misce olejowej dziwie się że nie zajrzałeś do panewek.Wg.mnie pompa i panewki do wymiany.
    Pompa jak najbardziej mi podpada, nie mniej jednak wał był już zrzucony i zarówno on jak i panewki nie wykazywały żadnych śladów uszkodzeń.
    Tym bardziej że znaleziony złom, jak już wspomniałem w pierwszym poście - nie przeszedł dalej jak do filtra.

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Po takim złomie w misce olejowej dziwie się że nie zajrzałeś do panewek.Wg.mnie pompa i panewki do wymiany.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  6. #6
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Jeżeli szykujesz się na kompleksowy, "mały" remont, rozważyłbym opcję naprawy na wyciągniętym silniku. Żeby zmienić rozrząd, trzeba rozebrać dolną pokrywę rozrządu. Przylega ona od góry do uszczelek głowic. Jej montaż i demontaż "na aucie" jest dość skomplikowany. Jeżeli nie wiesz np w jakim stanie masz uszczelniacze i rurkę wody, a możesz sobie pozwolić finansowo na ich wymianę, to tym bardziej opcja wyciągania silnika jest uzasadniona.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    19
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Jeżeli szykujesz się na kompleksowy, "mały" remont, rozważyłbym opcję naprawy na wyciągniętym silniku. Żeby zmienić rozrząd, trzeba rozebrać dolną pokrywę rozrządu. Przylega ona od góry do uszczelek głowic. Jej montaż i demontaż "na aucie" jest dość skomplikowany. Jeżeli nie wiesz np w jakim stanie masz uszczelniacze i rurkę wody, a możesz sobie pozwolić finansowo na ich wymianę, to tym bardziej opcja wyciągania silnika jest uzasadniona.
    Rura i uszczelniacze były robione niecałe pół roku temu, dlatego też nie byłem chętny na wymianę silnika sugerowaną przez "fachowców" :)

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Łańcuhz, 3 jakieś ślizgi i napinasz - tak mam dalej rozpisane .

Podobne wątki

  1. Kilka problemów
    Przez Przemo e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-11-2010, 19:07
  2. [e38] kilka moich (nie)palących problemów
    Przez pales w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-08-2009, 09:44
  3. kilka problemów e32
    Przez swiety43 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2009, 20:41
  4. Kilka problemów z E32
    Przez KaZi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2008, 23:20
  5. kilka problemów z moim e38
    Przez ricz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-07-2008, 23:05

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •