Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: N62B36 - kilka problemów, dłuuuugi wywód.

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    19
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez buhhh Zobacz posta
    Widzę że kolega jest z bydgosczy...i co będziesz wymieniał rozrząd ? Jeśli tak to w jakim warsztacie w bydgoszczy?Pytam ponieważ mnie też czeka wymiana i zastanawiam się gdzie go dać do zrobienia..
    Auto stoi obecnie u mechanika w Solcu, który podobno ma pojęcie o tym co robi, tym bardziej że znajomej w N42 wymieniał również łożyska na wałku Valve.

    Znalezienie mechanika od N62 to wbrew pozorom trudne zadanie (przynajmniej w przypadku awarii która wystąpiła u mnie) - co dostałem namiar, to żaden problem oczywiście ale "A bo Wie Pan... Najlepiej to byłoby silnik wymienić..." Najszybciej - na pewno. Czyli wygląda na to, że zaczynają się kończyć mechanicy, a ich miejsce zastępują "wymieniacze".

    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Po takim złomie w misce olejowej dziwie się że nie zajrzałeś do panewek.Wg.mnie pompa i panewki do wymiany.
    Pompa jak najbardziej mi podpada, nie mniej jednak wał był już zrzucony i zarówno on jak i panewki nie wykazywały żadnych śladów uszkodzeń.
    Tym bardziej że znaleziony złom, jak już wspomniałem w pierwszym poście - nie przeszedł dalej jak do filtra.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    19
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Zerknąłem na szybko na strone sklepu gdzie kupuje i niby zestaw do 745 ok 600zł.
    Ciekawe, jeden z zakładów w Bydgoszczy (wczoraj z ciekawości zadzwoniłem) wycenił mi rozrząd na jedną stronę na 1300PLN, czyli 2600PLN za komplet i 1500PLN za robotę. Czyli wymiana rozrządu wyniosłaby mnie w przybliżeniu około 4 tysięcy ^^

  3. #13
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Jeżeli szykujesz się na kompleksowy, "mały" remont, rozważyłbym opcję naprawy na wyciągniętym silniku. Żeby zmienić rozrząd, trzeba rozebrać dolną pokrywę rozrządu. Przylega ona od góry do uszczelek głowic. Jej montaż i demontaż "na aucie" jest dość skomplikowany. Jeżeli nie wiesz np w jakim stanie masz uszczelniacze i rurkę wody, a możesz sobie pozwolić finansowo na ich wymianę, to tym bardziej opcja wyciągania silnika jest uzasadniona.

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice

    Post

    Musiałbym sie przyjrzeć co dokładnie CI podałem.

    "Specyfikacja

    Parametry:
    Łańcuch zamknięty
    Łańcuch zębaty
    z prawej
    Ciężar [kg] : 1,13
    Wymagana ilość : 1
    dla wałka rozrządu
    Ilość ogniw łańcucha : 140
    Uwzględnić informację serwisową
    Prefiks Indeks: FEB 30340

    Marka: FEBI BILSTEIN

    Grupa towarowa TecDoc
    Zestaw łańcucha rozrządu
    Nazwa TecDoc
    Zestaw łańcucha rozrządu
    Nazwa MP
    ŁAŃCUCH ROZRZĄDU BMW

    Dane dodatkowe:
    Ilość sprzedażna = 1
    Ilość w opakowaniu = 1
    Zamiennik MP: 11317504468S2
    Numer dostawcy: 30340 "


    Wychodzi, ze to też na strone !?

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    46
    BMW
    e65 735i
    Skąd
    poznan
    Cytat Zamieszczone przez Aswaltullach Zobacz posta
    Ciekawe, jeden z zakładów w Bydgoszczy (wczoraj z ciekawości zadzwoniłem) wycenił mi rozrząd na jedną stronę na 1300PLN, czyli 2600PLN za komplet i 1500PLN za robotę. Czyli wymiana rozrządu wyniosłaby mnie w przybliżeniu około 4 tysięcy ^^
    A gdzie dzwonileś?Ja ostatnio robilem auto w CARFIX w Bydgoszczy i ok blokady do rozrządu też maja...a tak w ogóle to drogo Ci wycenili na necie komplety rozrząd na strone kosztuje ok 800zł więc jest różnica...

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    19
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Jeżeli szykujesz się na kompleksowy, "mały" remont, rozważyłbym opcję naprawy na wyciągniętym silniku. Żeby zmienić rozrząd, trzeba rozebrać dolną pokrywę rozrządu. Przylega ona od góry do uszczelek głowic. Jej montaż i demontaż "na aucie" jest dość skomplikowany. Jeżeli nie wiesz np w jakim stanie masz uszczelniacze i rurkę wody, a możesz sobie pozwolić finansowo na ich wymianę, to tym bardziej opcja wyciągania silnika jest uzasadniona.
    Rura i uszczelniacze były robione niecałe pół roku temu, dlatego też nie byłem chętny na wymianę silnika sugerowaną przez "fachowców" :)

  7. #17
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Musiałbym sie przyjrzeć co dokładnie CI podałem.

    "Specyfikacja

    Parametry:
    Łańcuch zamknięty
    Łańcuch zębaty
    z prawej
    Ciężar [kg] : 1,13
    Wymagana ilość : 1
    dla wałka rozrządu
    Ilość ogniw łańcucha : 140
    Uwzględnić informację serwisową
    Prefiks Indeks: FEB 30340

    Marka: FEBI BILSTEIN

    Grupa towarowa TecDoc
    Zestaw łańcucha rozrządu
    Nazwa TecDoc
    Zestaw łańcucha rozrządu
    Nazwa MP
    ŁAŃCUCH ROZRZĄDU BMW

    Dane dodatkowe:
    Ilość sprzedażna = 1
    Ilość w opakowaniu = 1
    Zamiennik MP: 11317504468S2
    Numer dostawcy: 30340 "


    Wychodzi, ze to też na strone !?
    Z tego opisu wychodzi ze to sam lancuch - a gdzie do tego slizgi, prowadnice, sruby?
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Łańcuhz, 3 jakieś ślizgi i napinasz - tak mam dalej rozpisane .

Podobne wątki

  1. Kilka problemów
    Przez Przemo e32 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 09-11-2010, 18:07
  2. [e38] kilka moich (nie)palących problemów
    Przez pales w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-08-2009, 08:44
  3. kilka problemów e32
    Przez swiety43 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-02-2009, 19:41
  4. Kilka problemów z E32
    Przez KaZi w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-12-2008, 22:20
  5. kilka problemów z moim e38
    Przez ricz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 28-07-2008, 22:05

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •