Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 99

Wątek: Pytanie odnosnie 740D Czy mogę zalać olej 10W40 ?? czy podoła w zimę ?

  1. #41
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom

    Post

    darekbb , ja myślę ,że nie ma żadnego znaczenia jaki olej zalejesz do Twojego silnika , bo sam tak naprawdę nie wiesz ile ma przebiegu ,a przy aucie masz tyle roboty,,że ten rodzaj oleju ma znikome znaczenie w Twoim przypadku. Twój silnik nawet na SUPEROLU pojedzie i nic mu się nie stanie. Pofilozofowac oczywiście można

    Miro , pisanie ,że do silnika co ma ponad 300tys przebiegu zalewanie oleju 0 W40 jest złym pomysłem uznaje za zwykłe jak to sie godo u nos "dupienie fleków"

    Twierdze tak dlatego ,że w swojej 730 d mam 0W40 Mobil i auto ma ponad 300 tys przebiegu i jest git , moja 25 letnie e32 M30 jest zalana Mobilem 5W50 i tez jest git.

    Oczywiście luzik , bez urazy

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    nie no luzik Nie bydymy dupić fleków....jo wala olej słonecznikowy i tyż jeżdża ;):):)
    Kożdy leje co se tam uzno za stosowne ale podżistać mogymy. :)

  3. #43
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    nie no luzik Nie bydymy dupić fleków....jo wala olej słonecznikowy i tyż jeżdża ;):):)
    Kożdy leje co se tam uzno za stosowne ale podżistać mogymy. :)
    Ja dobre jusz sam niy kadza

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    115
    BMW
    740
    Skąd
    Gorzów
    BOSS wszystko co mogłem zrobić zrobiłem w tym temacie pozostało może wymiana czujnika na oryginalny oczywiscie o ile problem znowu sie pojawi bo nic innego mi nie przychodzi do głowy ,,,, Nie bedziemy sie martwić na zapas wóz dalej śmiga i nic sie nie dzieje oby tak pozostało :-)

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    A może płukanka silnika? puści co zapieczone

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    Cytat Zamieszczone przez Bartos Zobacz posta
    A może płukanka silnika? puści co zapieczone
    A co płukanka ma puścić ? Raczej w sprawie ciśnienia nic się nie poprawi , tym bardziej że jeździł na dość dobrze płuczącym oleju.
    MAGIELBMW740D nic się nie martw. Masz olej o pełnej syntetycznej bazie o dobrej płynności na zimnym, i Nie jest On jakimś zagęszczaczem jak ci ktoś wmawia.
    BOSS a według Ciebie kontrolka miała nadal migać ???
    Ostatnio edytowane przez bawarczyk88i ; 20-01-2016 o 15:50

  7. #47
    Damian Vip Awatar vramzes
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    2,952
    BMW
    EX : E36 320 , e32 730 iA , e38 730i manual, e32 730 Shadow Line, e46 320 individual , e53 3.0i
    Skąd
    BRALIN
    Pany a co myslicie o valvoline 5w30 do R6 2.8 , taki mi mechanik nalal :-)

  8. #48
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,128
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez bawarczyk88i Zobacz posta
    BOSS a według Ciebie kontrolka miała nadal migać ???
    Jasne ze nie :) , ale chyba nie myslisz ze zalanie gestego oleju jest ROZWIAZANIEM tego problemu, no chyba ze w ten olej to Jakis cudowny uzdrowiciel lub "bezdotykowy remontownik" silnikow
    Idac tym rozumowaniem to takim "rozwiazaniem" jest tez wydlubanie kontrolki oleju z zegarow
    proste i tansze jak wywalanie full kasy na gestszy olej, a kontrolka tez sie nie zaswieca.


    Jesli mruga kontrolka to silnik nie trzyma fabrycznego cisnienia oleju co ma jakas przyczyne np. ogolne zuzycie, pompa oleju, zapchane kanaly olejowe, smok, wal, panewki itp... - wymiana/naprawa wlasciwych czesci bedzie rzeczywistym rozwiazaniem tego problemu.


    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 20-01-2016 o 18:46
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    Jasne ze nie :) , ale chyba nie myslisz ze zalanie gestego oleju jest ROZWIAZANIEM tego problemu, no chyba ze w ten olej to Jakis cudowny uzdrowiciel lub "bezdotykowy remontownik" silnikow
    Idac tym rozumowaniem to takim "rozwiazaniem" jest tez wydlubanie kontrolki oleju z zegarow
    proste i tansze jak wywalanie full kasy na gestszy olej, a kontrolka tez sie nie zaswieca.


    Jesli mruga kontrolka to silnik nie trzyma fabrycznego cisnienia oleju co ma jakas przyczyne np. ogolne zuzycie, pompa oleju, zapchane kanaly olejowe, smok, wal, panewki itp... - wymiana/naprawa wlasciwych czesci bedzie rzeczywistym rozwiazaniem tego problemu.


    A zapewniałeś że nadal bedzie mrugać
    Z wymienionych ewentualnie przez ciebie przyczyn MAGIELBMW740D już się odniósł we wcześniejszych postach i ciśnienie oliwy było sprawdzane.
    Co do gęstości tego oleju porównywając go z zagęszczaczami to troszkę profanacją zajeżdża.
    Większość osób chyba wie jak działa zagęszczacz i jak wygląda taki olej w minusowych temperaturach !
    Przypominam że tem. płyniecia tej oliwy to -45C wiec tu gęstości nie widzę a że ma wysoką lepkość na gorącym to ja to uważam za plus.
    Ja jażdże na tej oliwie i nie zauważyłem jakikolwiek minusów a kontrolka ciśnienia ( w obecnie panujących temp.minusowych ) gaśnie już podczas kręcenia rozrusznikiem.
    Oczywiście że jeśli jest coś nie halo z motorem to piesze jest usuniecie usterki, a nie maskowanie jej .

    Tak się skrada że kilka lat temu użyłem zagęszczacza oleju (od valvoline) w m20 i wiem jak on działa i jak w zimie kontrolka oleju palila sie 3-4 sekundy po rozruchu zimnego silnika, i bylem tego świadom a i sytuacja troszkę to wymusiła (wyciek oleju z pod uszczelki głowicy, odkształcony blok) w poszukiwaniu innego motoru na swapa....
    Ostatnio edytowane przez bawarczyk88i ; 20-01-2016 o 19:43

  10. #50
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez vramzes Zobacz posta
    Pany a co myslicie o valvoline 5w30 do R6 2.8 , taki mi mechanik nalal :-)
    Ja osobiście nie jestem zwolennikiem tak rzadkiego oleju, chyba, że jest tak ciasne pasowanie, że producent wymaga. Auta japońskie lub nowe fordy.
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 10:58
  2. [elektronika] Czy można odłączyć akumulator na zimę?
    Przez daber w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-02-2012, 09:16
  3. Olej valvoline 10w40 czy 5w40...
    Przez dOOm_PL w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 21:18
  4. Czy zalać m30b35 syntetykiem 5w40 ???
    Przez LOCHA88 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 08:19
  5. Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 23-11-2007, 22:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •