Uaktualnie informacje... Dzisiaj zakupiłem kolejny silniczek do testów i ten działa ale nie mam nadal pełnego testu. Z tego co wiem silniczek powinien zaknąć przepustnice i otworzyć. U mnie tylko rusza nią jakieś 2mm i wraca.

I teraz myślałem że trzeba błąd skasować. Więc podłączyłem inpe i błąd skasowałem ale o dziwo na liczniku zamiast trójkąt zgasnąć to zapala się kontrolka ABS'u. Dopóki się ta kontrolka świeci to błędów żadnych niema. Jednak wystarczy że wyłącze zapłon i włącze jeszcze raz i błąd powraca a ABS się już nie świeci tylko sama kontrola trakcji. Nawet jak skasuje błąd i odpale auto to świecą się obie kontrolki. A jak nie skasuje błędu to świeci się tylko kontrola trakcji.

Zwariować idzie. Chyba zaczne dobierać się do komputera od ABS'u i DSC. Pytanie czy jestem sam w stanie go sprawdzić? Co w nich najczęściej się psuje? mają zimne luty czy inne usterki?